- 729 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gidiyorum Ben
gidiyorum ben ardımdaki seni görmeden, gidiyorum kalbimde damla damla ıslattığım anılarınla birlikte bu şehirden. gidiyorum sonu olmayan aşkıma bir yudum sonsuzluk katabilmek için. gidiyorum üzerine ölü toprağı serpilmiş bedenimle birlikte. ve gidiyorum yanıp kül olan aşkımın elimde kalan son zerresiyle.
gitmek, unutmak için gitmek, terk etmek bu diyarları ve ardımda bir ben bırakmadan gidebilmek. hani sen derdin ya "beni unutamadıktan sonra gitmenin ne anlamı var?" işte bu mısralar bir cevaptır sana, terk etse ne olur ki naçiz vücudum bu diyarları, ben senin tüm varlığını kalbimden söküp atabilmek için ruhumu kanatlandırıp terk-i diyar ettirdim bu bedenden. ve gidiyorum artık bu yerden sadece kalbime işte gidiyorum diyebilmek için.
YORUMLAR
Ahhh, o gitmeler şair dostum, ahh o gitmeler. Hem gereken, hem yürek yakan. Şiircesine anlatmışsınız gitmenin yakıcılığını.
Kalmaktan hayırlıysa gitmek, sözün bittiği yerdeyiz demektir. Bazen; gitmek, kalmaktan iyidir.
Beğeniyle okudum, kısa ve özlü yazınızı. Tebrikler. Dilerim gittiğiniz yerde mutlu olursunuz. Sevgilerle.
ve gidiyorum artık bu yerden sadece kalbime işte gidiyorum diyebilmek için.
Peki...Kalp inandı mı bu gidişe?
Gitmek;Tüm sevdiklerinin hüzünlerini göğüsleyip yürümek mi dir? yoksa onlarıda yanında götürmek mi dir?
Gitmek; Sevmeleri/ sevilmeleri ve hayalleri ertelemek değilmidir?...
Gitmek; Geleceği geçmişe rehin vermek değilmidir?...
Bence; Sırf kalbe gidiyorum diyebilmek için gidilen gidişler,gidiş değildir..
Aşktan, elde kalan son zerreler, hasretle birlikte tekrar büyüyeceklerdir
Saygılar