- 1356 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BODRUM
BODRUM...
10 Nisan günü Bodrum’a gitmek için yola koyuldum. Arkadaşlarımı özlemiştim, onları görmenin heyecanı vardı. 11 Nisan günü saat 9.30 sıralarında Bodrum’daydım.
Otelimize yerleştirildik. Benim kaldığım otel Gület. Sanat güneşimiz Rahmetli Zeki MÜREN’in evinin karşısında Halikarnas ve aramızda bir bina bulunuyordu...
Bodrum’da güneş’in doğuşu bir başka. Ege suları ışıl ışıl güneşin yansımasıyla birlikte ayrı bir güzellik katmakla birlikte ayrı bir huzurda vermekteydi.
Bodrum Kalesi, Bodrum’un simgesi haline gelmiş ve kale bugün Sualtı Arkeoloji Müzesi olarak kullanılmaktadır. (St. Peter Kalesi)
Bodrum kalesi iki liman arasında kayalık bir alan üzerinde kurulmuş. Antik çağda önce ada olan bu alan sonraları kente bağlanarak yarımada durumuna gelmiştir. Her saat ziyaretçilere açık olan Bodrum Kalesi yetkililer tarafından korunarak eski yapısını yitirmemiştir. Bu kaleye hayran kalmamak mümkün değil...
Bodrum’da arkadaşlarla toplanmaya başlamıştık. Ankara’dan Davut CÖMERT ve eşi, Kütahya’dan Mehmet UYGUR, Bekir KONÇİ, Isparta’dan Fatma UÇARLAR, buluşup hasret ve özlem giderdik. Bodrum Belediye Başkanı Mazlum AĞAN ve Bodrum Kaymakamı Abdullah KALKAN bu etkinlikte bizleri yalnız bırakmadılar. Başkan Mazlum AĞAN ve Kaymakam Abdullah KALKAN’ı ziyaretimizde, göstermiş oldukları ilgi içinde kendilerine teşekkür ediyorum.
Bodrum’da olmak çok eğlenceli, her taraf yeşil doyulmaz manzaralar, harikulade bir yer...
Ayrılma vakti geldi... Tabi ki hüzünlü bir vedalaşma olmuştu.
Daha sonra Ankara Mamak Kültür Merkezi Belediyesi’nin etkinliğine katılmak için Bodrum’dan ayrıldım. Beni Murat DUMAN ve eşi karşıladı.
Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra, etkinliğin yapıldığı salona geçtik. Murat Bey’in eşi Şerife Hanım misafirperveliği yanısıra güleryüzlü ve cana yakın bir insan. DUMAN çifti beni evlerine misafir etti... Özellikle şunu vurgulamak istiyorum. “Sizlere çok teşekkür ediyorum arkadaşlarım”
Bu arada Bodrum’a geleceğini söyleyen Türk Sanat Müziği Sanatçısı arkadaşım Tuncay YALIN, telefonla beni arayarak nerde olduğumu sordu. “Ankara’dayım” dedim.
Daha sonra Ankara’ya gelen Tuncay Beyle de görüştüm. Maceralı bir görüşme oldu.
Zamanı geldiğinde sizlerle paylaşabilirim...
Kısacası şunu Belirtmeden edemeyeceğim. Ankara’da taksicilik yapanların adres bilmediğine tanık oldum.
Yabancısıydım Ankara’nın; ama onlar değildi...
HALİSE TEKBAŞ
GAZETECİ-YAZAR
YORUMLAR
" Ankara’da taksicilik yapanların adres bilmediğine tanık oldum."
Sadece taksicilik yapanlar mı?Sene 2006 aylardan kasım Ankara'ya ikinci gidişim merhum Sayın Bülent ECEVİTİN cenaze töreni için kime adres sorduysam ya bilmediğini söyledi ya da yanlış yöne gönderdi hele hiç unutmadığım bıyık altı güldüğüm bir olay yaşadımki tam komedyenlerimize malzeme olacak cinstendi "büfecinin çevre bilgisi sağlamdır diye düşünüp bir yer sormuştum bilmediğini söylemişti,bilmediğini söylediği adres ise tam yan tarafında bir sokaktaydı:))"
Bodruma gelince,henüz üzerimde denizinin tuzu ve tenimde güneşinin yanığı uzunca bir sürede gitmeyecek sünger gibi çektim:))15 gün harika bir tatil yaptım hem kaldığım tesis hem çalışanları harıka insanlardı.Gümbet harikaydı,denizin temizliği hele balıklarla birlikte yüzebilmek çok güzeldi çok.Bodrumun,gümbetin yerlisi gerçekten çok değerli insanlar bir de şu Bodrum otobüs yazıhanelerinde çalışanlara çeki düzen verseler:((
Bodrum ilk tatil fırsatında yine gideceğim bir yer olarak saklımda artık ve bu gidişimde çok daha detaylı gezeceğim.Günüme güzel geldi yazınız İstanbul bunaltmışken:)
Saygı ve bilgi paylaşımınıza teşekkürlerimle...
Eş:)Hülya tarafından 10/1/2009 2:11:09 PM zamanında düzenlenmiştir.