- 747 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
N A T A Ş A
N A T A Ş A
BEKLE BENİ
Bu öykü bir inşaat şirketiyle Rusya’ya çalışmaya giden tokatlı hasan ile Leningrat’lı nataşanın yasadıklarıdır.
ayrıca yaşanan yüzlerce nataşa öyküleri; nataşa hikayeleri ve hasanlar gerçeği olmakla birlikte aynı zamanda aile faciaları ve sınır ötesi dramlardırlar bu vesile ile de gelin Hasanların ve nataşaların yaşadıklarına bir başka pencereden.
.
yaşanmış hikayeler
İSMAİL SOYTEKİNOĞLU
YORUMLAR
kaleminize azminize ve yüreğinize sağlık ..(İNSAN) gibi davranışınız belkide sizi melekler mevkiine yükseltebilir ..insana bakış açınız mükemmel..nataşa olabilir ama kesinlikle herkesi aynı kefeye koymamalıyız.bizimde eskiden bir türkle evli natali adında insan olarak mükemmel bir hanım komşumuz vardı.oda hristiyandı. rahmetli annem sürekli ona kızım gel müslüman ol,derdi.sonunda onu eyüp sultana götürüp başınada tülbent bağladık.kelimei şehadet getirdi, rusça kuran okumaya başladı.buna rağmen eşi ben çalışamıyorum, git nerden getirsen getir,deyip onu çıkmazlara sokan, iftira edip onu aşşağılayan eşini boşayıp,çaresiz ülkesine döndü şunu itiraf etmeliyim insan olarak çok mükemmeldi.onun adını andıkça gözlerim dolar.keşke telefonunu bulup onunla konuşabilseydim.dürüst ve çok merhametliydi.onu hatırlattı yazınız.insanlığınız önünde saygıyla eğiliyorum.