- 791 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
komiklikler ve yaşam
00000000 göç gide gide düzülür 000000000
.............. bilindik şeydir temel dursun fadime .....yine orada geçer olayda..
temel bir fıkra anlatır ama hiç kimse komik bulmaz..kimseyi güldüremez...kendide gülmez bu fıkraya...çünki temel öyle olur olmaz fıkraya gülmez...
....... bri gün yine anlatır fıkrayı ama hiç ummadığı birisi güler katıla katıla...
temel sen anlamadan gülüyosun fıkraya....ne anladın söyle der adama......adam anlatır....
temelde başlar gülmeye.....fıkra olmuştur artık.......
......... hiç gülmeyen ahmet hamdi ayan,,,,
ahmet hamdi acayip bir çaykara kırıkhan melezi harkulade biridir..
...............herkesi güldürür ama kendi gülmez ve bu yönü ilede övünür...
mehmet orta onu çok iyi tanır...bir hikaye uydurur kurban dönüşü arkadaşlarınada söyler...babamın bir hindisi var canlı 18 kilo..komşunun bir kuzusu var 17 kilo...müftüye sormuş mehmetin babası hindiden kurban olurmu...müfti demiş uçandan kaçandan olmaz..
hilmi amca demiş komşunun 17 kiloluk kuzusu oluyoda benim 18 kilo hindim niye olmasın....
......ahmet güler saatlerce güler..mehmet dı der güler...böyle bir memet öyle bir adamdan olur diye gülen ahmete böyle bir olay olmadı seni güldürmek için uydurduk deyince bozulur ..yemin eder olmuştur...böyle bir hikayeyi sizde uyduracak zeka yok der küçülür iyice..bütün giresun yurdu kahkahalarla güler ahmede...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.