- 705 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çıkar Gözetmeksizin
Şu ülkede çıkar gözetmeksizin hayır yapan birileri kaldı mı merak ediyorum.Zira kimden "el aman "dileseniz,önce ümit veren konuşmalar olur ,ardından vaatler gelir ve en son noktada "beni ara" cümlesinin ardından bir daha o kişiye ulaşamazsınız.Anlayamadığım madem niyetleri "yardım etmek " değil niçin vaatlerde bulunup insanları ümitlendirirler.
İşte bu sorunun ardından akla gelen ilk cevap "demek ki bir beklenti ,bir çıkar var bu vaadin altında " düşüncesi geliyor ..Hiç bir şeyiniz olmasa ruhunuzdan çalar bazıları ...Maneviyatınızdan,değerlerinizden çalmak için ellerinden geleni yaparlar.Bedeniniz üzerinden pazarlık yapar bazıları....
Çok değil bir iki gün önce tranway yolculuğum sırasında iki erkek arasında geçen konuşmalarsa beni haklı çıkarır boyuttaydı çünkü.
İki adam duruyordu tam önümde birinin belinde telsiz belli ki "torpil yapacak" bir görevde diğerinin de giyinişi duruşu farklı değil ötekinden...Belinde telsizi olan adamın telefonu çaldı.Adam açtı teli bir bayan telin diğer ucundaki.Konuşmaları gayet net duyuyorum:
Ağabey ne zamandır ulaşamıyorum sana..
Adamdan gelen bir dolu bahanenin ardından;
_....Ağabey nereye geleyim görüşme için?
_Odunpazarı’na gel oradan arabayla götürürüm seni ....Bey’e
_Tamam, ağabey sağ olasın geliyorum oraya
Telefon kapandıktan sonraki muhabbetin işte en çirkin hali. Yanındaki adam soruyor telefonla görüşene:
_Kim bu ağabey?
_...... sen tanımazsın .....yere aldıracağız kızı ....Bey vasıtasıyla.Kızın ihtiyacı var..
İkisi pi, pis gülümsedikten sonra;
_Bana yaparsın bu kızı değil mi ağabey ?
diyor telefonla konuşana ve ;
_Eyvallah
diyor diğeri...
Ülkemin paçası kuvvetli ,kalın enseli iğrenç adamları bunlar..
Vay benim ülkeme ki nice evlatlarımız pazarlanıyor ayak üstü bir lokma ekmek uğruna.
“KOYUN CAN DERDİNDE KASAP ET DERDİNDE...”
Sözüne tıpatıp uyan şerefsizler vasıtasıyla...
Allah hayrına şer karıştırmayan insan evlatlarıyla karşılaştırsın cümlemizi..
Bu ülkede bayan olmanın faturası bu kadar büyük anlayacağınız...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.