- 20068 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİYE SİTEM
Nasıl başlamıştık seninle hatırlarmısın o günü .Ben hiç unutmadım unutmayacağım.
Çekişme olmuştu aramızda bi konuda anlaşamamıştık sen sözlerime ters tepki vermiştin.
Çok üzüntülüydüm o sıralarda bi boşluk içinde buluvermiştim kendimi.Yanlız ve çaresiz gibiydim.Sen çıkmıştın karşıma karanlık dünyama güneş olmuştun bir anda
Aradan zaman geçti telefonlaşmalar başladı,daha çok ısınıyordum,sözlerin beni mutlu ediyordu.Yaşama sevincimi yeniden bulmuş gibiydim senin varlığınla.Her günüm bir öncekinden güzel geliyordu bana.Uzun süreden sonra ağlamayı unutmuş bir başka bakıyordum hayata.
Sıcaklaşmalar başlamıştı aramızda yada ben öyle sanıyordum.SEVDİĞİM canım ,her şeyimsin benimsin bırakma beni diyordun.Hayata dair ne planlar yapıyorduk seninle,nerelere gideceğimizi bile kararlaştırmıştık.mutluydum ben hemde çok mutlu.Umudum ,adına yazılmış SEVDAM DIN .
Söylesene ne oldu birden nasıl değiştin böyle zalimce,SEVMEDİN Mİ beni hiç ,üzülmedin mi söylediğin özlere,şu zavallıı yüreğimi bir de sen yaktın .tüm dünyam başıma yıkıldı o yazıları gördüğümde.Nasıl inandım ben sana,geleceğim yarınlarım umut ışığım diyordum oysa.
Ah be kader yine oynadın benimle .
Çok gördün şu yüreğimde ki eşsiz sevgimi
Beni perişan eyleyen ey zalim SEVGİLİ duy sesimi arkanda virane bıraktın rahatmısın şimdi.
30:09:2009
yazan:kader oyuncusu
YORUMLAR
Çok zor bir durum insan sevince onu bir başka görüyor gözünde herkes bir yana o bir yana oluyor ve malesef günün birinde aniden değişebiliyor insan şuda bir gerçek 1 günde bile değişebilyor insan gerçekten üzüldüm çok duygulu yazmışsınız