- 1825 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KORKAKSIN
Sen benim içimde artık sadece bir korkaksın...
Gözlerimin,sözlerimin,sevinçlerimin,göz yaşlarımın,sabahlarımın,uykusuz gecelerimin korkağısın....
Sen benim için sadece bir korkaksın.
Sevda denizlerinde soluksuzca yüzmeyi,gerekirse gözünü kırpmadan ölebileceğini diline dolayan sen,en büyük yalanını söyledin..
AFFETME ARTIK KENDİNİ..
BEN AFFETMEYECEĞİM SENİ...
Parmaklarımdan dökülen satırların cesareti yüreklendirmesin seni.Korkakların barınacağı bir yer değil benim yüreğim,cesaretini ortaya koyup,dürüstlüğüyle sevgisini yaratacakların yeri..İstesende kırılmışlığımı bütünleyemezsin artık.Solan bir çiçeği diriltemezsin artık,ihanetten kararmış yüzünle,kuru nefesin ve soluk yüreğinle.Kendine getirmez bol fiyakalı sözlerin bu ölü toprağını...
Yalanlarının arkasındaki,gerçek bir mahpusluğa yazılmış artık ömrün,konuştukca batacak,battıkca boğulacaksın,kaç insana,kaç çeşit yalanla yalan yüzünü gösterip çirkin gerçeklerini gizleyeceksin,kaç kişi benim gibi dinleyecek gerçeklerini ve sana gerçek bir elin sevgi dolu dokunuşundaki sıcaklığı hissettirecek...
Ne zaman bitecek sürgünün,ne zaman kelepcelerinden azat edilecek bileklerin,ne zaman yüreğin yalanlarının siyahından çıldırıp kan kırmızısı bir feryatla yerine dar gelecek ve sen ne zaman bitsin bu azap diye yalvaracaksın TANRI ya,bilemem......
Körebe oynayan gecelerde,söyle daha kaç kere gözlerini sahte gülücüklerle kör edip dikileceksin,geçmişini yansıtan aynanın karşısına?Kahraman olmak için yeni bir sevdanın kucağında,kaç kez yalan söyleyip kaç kez daha bir gerçeği öldüreceksin..
Gitlere takıldıkca ayakların,kalmaların yarınlarını göremedin,dönlere aldırmadın.Başını yaslayamadın solumdak o derin yaraya,akan gözyaşlarının sahteliğinden sen bile unuttun gerçeklerini..Beni yaşayamadı hiçbir zaman dalgası dinmeyen,gelgitlerine yenik düşen gözlerin...Vur artık gözlerimdeki öfkeyi kıyılarına,duysun gönlün,duysun bedenin sesimi....
Bir ’’keşke’’ nin koynunda katilim olup,başka bir ’’keşke’’ nin rahmine düşüyorsun.
Kırık aynalarda mahremiyetinle yüzleş şimdi,paylaş istediğin herşeyi,lime lime et istersen sendeki silüetimi,seni sevmek demek zaten parça parça bitmek demek,satırlarca ölmek....
Bir ebeydin sen ve ben doğamıyordum ellerine,yaşayamazdım biliyorum doğsam bile,yaşasaydım bir sıfata en yakışmayan adımı öğrenecektim dilinden hece hece...
En kör ustura ağlayacak,bebeksiz göz kuyularından sarkacak göbek bağım,kökleri senin damarlarında...
Şimdi koyuyorum noktasını alnının ortasına,ölülere soru sorulmaz bilirsin...
ZAMANI GELİNCE SORACAĞIM,MAHŞER YERİNİN ORTASINDA,ALLAHIN HUZURUNDA....
MELİH 18-10-2007