Geleceğe Gidiyoruz Akın Akın..!
Geleceğe gidiyoruz akın akın,ne gelecek başımıza,ne yaşayacağız bilmiyoruz ama gidiyoruz geleceğe körü körüne.Yaşadıklarımızdan öğrendiklerimiz var mı,öğrenip de uyguladıklarımız,doğrularımız yanlışlarımızdan çıkarttığımız.Yaşıyoruz işte böylesine çaresiz,böylesine umarsız,olsa da umrumuzda haybeye yaşantılarımız.İstiyoruz doğru olduğunu sandıklarımızı,çabalıyoruz yapabilmek için içimizde hayal edip yaşadıklarımızı.Bilmiyoruz aslında ne yanlış ne de doğru,yaşıyoruz sadece yalan yanlış-batıl doğru.Kendimizi avutmak düşüncelerimiz,kandırmamız bizim bizi tek başardığımız.Bilmek ya da bilmemek değil asıl olan,olmak ya da olmamak değil bütün mesele sanılan.Haybeye yaşamak her birimizinki yaşadığımızı sanmak,sahip olduğumuz düşüncesi sahibi olmadıklarımızı.Kendimizi yormak,kafamızı.Gidiyoruz akın akın bilinmeyene bilinmeyeceğe yalnızca gidiyoruz gelmedi gelmeyecek elimizden hiçbir şey bile bile,Yaşananlar güzeldi kendi zamanlarında,avuntumuz bu çıkış yolumuz yok ya.Her şey yaşandı ve bitti o çok bilmiş hayatlarımızda,akıllarımızda.Bizi akıllı sandıklarımızda farkına varmadığımız aklımızın olmadığına.Var olmamızın sebebi yok olacağımız ya bu dünyadan baktığımızda,farkında değiliz ya da kabullenemeyiz gerçek bu ve biziz dönüp duran bunun etrafında.Hep soru işaretleri var bir şeylerle ilgili kafamızda,sanki doğruymuş ya sorularda cevaplarda.Yaptığımız sadece yaşamak olmayan bu dünyada,yaşamak elimiz kolumuz bağlı,savrulmak ona buna.Merhaba olmayan yarınlara!Ey dün söylesene ne yaptın sen bana?!Hani sende doğrularım vardı ya.Sende doğru diye yaşadıklarım,Çoklarını da yapamadıklarım…Gittin kaldı bana ‘anı’ diyerekten benden sana senden bana gelen yaşattıkların-yaşadıklarım.Evet evet haklısın neyi hazırladıysam kendime ben doğrudan onu yaşadım.Yazılı olanı anlıma elimde olmadan olsa da bu hakkımı kullanmadan.Çıkıp biraz hava alayım esti yine dolu kafam,deli kafam,ne olduğunu bilmediğim esasında da öğrenemeyeceğim ağrılı cefam.Gidiyorum bende hızlı mı yavaş mı bilmediğim bir halde olmayan geleceğe,omzumda yüküm,sırtımda ağrım,elimde sigaram kendi sardığım,ya da öyle sandığım.Geçmişim,geleceğim,hiçbir yerden gelmediğim,hiç bir yere gitmeyişim.Aynı yerde idim ve orada ben hep orada durdum da kaldım.