SİTEDEN KOVULMAM
SİTEDEN KOVULMA
Benim için şiir vazgeçilmez bir tutkudur, bu tutku patlaması şiirlerimi paylaşmaktan,yeni şiirleri okumaktan büyük haz duyarım.15 gün kadar önce siirkolik diye bir siteye üye oldum,şiirlerimi paylaştım(paylaşmaya çalıştım).Ancak oradada gerçek hayattada var olan bir hastalık karşıma çıktı.Köşe başlarını tutma hastalığı,bazı şiir yazan arkadaşların şiirleri anında okunup göklere çıkarılırken,sonradan giren arkadaşların şiirleri geçin iyi yada kötü yorumlanyaı okunmuyor bile.İyi yada kötü herkes kalbinden geçenleri sayfaya döküp diğer insanlarla paylaşmak istiyor,ama nerdeee.ben bunu eleştiren bir yazı gönderdim ,aman sen misin eleştiren,bir dayak yemediğimiz kaldı ve sonuç,bana uyarı bile yapılmadan üyeliğime son verilmiş.Bunların helede bir şiir köşesindeki bu yaklaşımları beni çok yaraladı ve bende kötü bir anı olarak yer etti...
YORUMLAR
Bu hoş olmayan olayda anlatmak istediğim;sanatta bir takım kişilerce köşe başlarının tutulduğu,yeni seslere soluklara fırsat tanınmadığı,önlerinin tıkandığı idi.Bu olayı eleştiren yazım site yöneticileri tarafından yayınlanmadı,aksine böyle bir eleştiri yaptığım için azarlandım ve sonrasında siteden atıldım.
Arkadaşlar
Anlamsız bir tartışmanın sürdürülmesi kimseye yarar sağlamaz. Bu konuda yazılmış onlarca yazı var sitemizde. Tartışmak yerine, tüm bu yazıları okuyup ana temadan ayrılmadan ve kişisel özeleştirimi de yaparak nasıl daha doğru davranabilirim, kendimi nasıl geliştiririm diye çaba harcıyorum.
Nasıl olsa bilerek yada bilmeyerek bu olumsuz tutum içinde olanları değiştiremeyiz. Ama, belki doğru davranışlar sergileyenler çoğalırsa örnek olup, onları da doğru davranmaya yönlendirebilir.
Bırakalım boş tartışmaları, ne olacağımıza bakalım.
Sanat, kültür ve edebiyat adına daha güzel ve verimli günlerde birlikte olmak dileklerimle. Saygılar.