- 1154 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ASKINA SUSADIM...
Dudaklarımdakileri kısık sesle anlatma sevdiğim. Tek teselimsin. Bir genc kızın yastık altı düşüsün artık...
Yorgun bi bedende ,kırışmış kalbimin, yaslılıktan çökmüs bir bestesisin artık..
Hadi şimdi al herseyini git zaten aşkına susadı bedenim...
Yastık altı düslerim de getiremez o zaman seni. Zaten bedenim yaşlandı. Huysuz bi ihtiyar oldu. Kalbime girenler bile artık bu ihtiyarı aramaz bir bardak su vermez oldu. ONLARI SUYUNA degilde senin aşkına susadı bedenim.. Belki Tiryakisi oldugumuz seylerden vazgecemiyoruz ama GALİBA VAZGECTİ BEDENİM SENDEN... sadece aşkına susadı bedenim.... Sevda derler pekala su zamana kadar sevdada gülen var mıdır.? O sanslının ben olmasını isterdim sevdadan gülmek için degil... aşkından doyasıya su içmek. anlasana sevgili.. Gece yatagıma yatıyorum, gözyasım duyulmasın diye yastıgın altına girip gene seni düsünüyor ve gene seni düslüyorum.Sabah düşlerim oyastık altında kalıyor ve hırcın bi kız oluyorum . Oysaki yastık altında ne kadar uslu bi kız oluyorum. Düslerim yastık altı düsü oluyor ve her gece tekrar baslıyor.Snra rüyamın ortasında aşına susuyor bedenim sevgili.... Zavalı gönlüm anladı. GİDERSEN DÖNMEZSİN Bİ DAHA DÖNMİYECEKSİN. aşkına susadım bi bardak su verde sonra git sevgili.