- 1070 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
H A Y İ N
H A Y İ N
bu tepkim kardeşlikten birlikten yana olanlara armağanım olsun.
H A Y İ N L E R
değerli bilim adamları, sosyal bilimciler, tarihciler, politikacılar, siyasetciler, birokrat, devlet adamları, vede sayamadığımız bir çokları.
bir vatandaş olarak aklımdan geçenleri belki rahatsız edenlari yada bana göre olmaması gerekenleri aklımca yazma gereği duydum, rahatlamama faydası olması aynı zamandada bu ülkenin bireyi olarak söylenmesi gerekeni söyleyelim gereği söylüyorum belkide soruyoruz.
şimdiden hatalarımız varsa hata yapmamamız gereken yerlerden af dileğimle.
kısacası ben yada biz yada halk olarak şunları kabul edemiyoruz yada yanlış buluyoruz zaten bu yüzden yazma söyleme zorunluluğu duyuyoruz.
konumuz tabiki ülkemizin birliği ve bütünlüğüdür bu konu son yıllarda herkesin çok önemli derecede huzurunu kaçırmış çok ciiddi rahatsızlıklar vermeye başlamıştır ve halkın birinci gündemi ve sorunu olmuştur.
ülkemizi bilindiği üzere rahatsız eden kardeşliğe karşı olan bölücü teröre ve onun yandaşlarına yukarıda sıraladığımız bunlara destek verebilecek herkese fırsatsızlara kardeşlik düşmanlarına hayinlere söylüyoruz ve soruyoruz.
bu fırsatsızlar yada zaten bu ülkeyi sevmeyen hayinler nerede olursa olsun dağdaki katiller kadar onlarda aynı hıyanet içerisindedirler bize göre iktidar olabilirler dağda olabilirler ki her yerde ve her alanda çoklar onlara söylüyoruz.
ayrıştırmak kolaydır ayrıştırmaya sebepler aramak uydurmakta kolaydır okadar kolaydırki tembeller ve sorumsuzlar kolayına kaçar kolayına gidene meyilli olur.
eğer işiniz kolay olan bölücülükse bu sefer malzeme aramak işiniz olur hale gelir buda asıl bölücülerin işine çok yarar.
korkak ve kolaya kaçan tembel kimlik ve kişilikler bilinmeyen silikler aslında bölücülük yapacak kadar becerikli değildirler fakat o namussuzların işlerine çok yararlar.
onlar tembellikleri kimlik ve kişiliksizlikleri yüzünden ayrıca korkak vede aptallıkları yüzünden bir çok şeylerini kayıp etmişler etmeye devam ediyorlar ve edeceklerdirler.
zateb bu nedenlerdendirki bu çeşitlerin ve destek verdikleri hayinlerin kimlikleri olamamıştır vatanları olamamıştır bulundukları vatanlarrda parazitler olarak hayatlarını sürdürmektedirler sosyal bilimcilere göre.
oysa dünyanın hangi bölgesine giderseniz gidin adam olan adamlar kimlikli kişilikli zor olanı seçenlerden oluşmaktadırlar zor olanı yaparlar ve onlara adam denir diğerlerine adam denmez.
yani adam olmak baba olmak adam gibi adam olmak bölmek dövüştürmek düşmanlaştırmak yerine biirleştirmek barıştırmak kardeşliğe teşvik etmek birlik beraberliği sağlamaya çalışmak zoru seçmektir insanlık kriterlerine göre her yerde.
ve bunu başaranlara işte adam denmiş baba denmiş lider denmiş ata denmiş, oysa bu günlerde malesef ayrıştırmak bölüştürmek ayrıştırmanın bölüştürmenin yollarını aramak okadar modaki bize göre zehirli ve bulaşıcı salgın hastalığı gibi her yerde.
öyleki bu bölücülüğü ve ayrıştırmayı en çok kim daha iyi anlata biliyorsa en iyi kim biliyorsa o en popüler gazeteci yazar politikacı tarihci poröfösör bilim adamı hatta millet vekili oluyor.
somut örnek vermek gerekirse doğudaki millet vekili doğulunun batılıdan nekadar farkı çok olduğunu biliyor ve etkili anlatıyorsa o en değerli hemde popüler kişi oluyor bir anda.
bize göre ise adam gibi adamlar tarafından araştırılsa aramızda farklılıklarımızdan on kat daha çok birbirimize ne kadar çok benzediğimiz ortaya çıkacaktır.
bunun en somut kanıtı yüz yıllardır aynı evde yaşamışcasına beraberliğimiz en somut örnek kanıt olmalı diyilmidir.
toplum bilimcilerin tariflerine göre de içimizdeki bu kimliksiz, kişiliksiz, böyle oldukları içinde vatansız namussuzlar farkında olmadan kendilerini deşifre etmektedirler.
doğudaki hayinlere destek batıdaki hayinlerde asker polis yada devletin ana kurumları yada kurucularının aslında ne kadar halk düşmanı olduğunu iyi kurgulayıp anlatabiliyorlarsa onlarda bu bölücü ranttan faydalanmaya ve pay almaya ellerinden geldikçe çalışıyorlar.
dolayısıylada çok populer oldukları içinde asıl hedef bu populerlik üstünden çeşitli rantların kendilerine gitmesi mücadeleleri gerçekleşiyor şöhret ve para o namussuzların aklını başından alıyor aldıkçada daha çok hata yapıyorlar şaşırıyorlar.
yani vatana ihanet böylece ödüllendiriliyor bu yüzdende bu hayinlerin sayısı gittikce artıyor artdıkcada birlik bütünlük kardeşlik eriyor.
tabi bu kardeşlik isteğimizi kimse karıştırmasın biz hiç bir zaman bölücülerle kardeşlik istemiyoruz kardeş olmakta olmakta istemiyoruz onlar ellerinden geleni yapsınlar meydan ortada o namussuzlardan kimseye ne dost nede kardeş olabilir.
ancak bize göre bu hayinlerin ödüllendirilmesi durumu yalancıların mumu yatsıya kadar yanardan başka bir şeye benzememektedir, bu durumdaki insana benzer yaratıkların bu istisna durum işlerine gelsede uzunzamanda herzaman olduğu gibi doğruluk adamlık dürüstlük kazanacaktır.
tarihte hiç bir hayin uzun yaşayamamıştır hak ettiği yere er yada geç düşmüştür, bu seçimi yapanlar hangi olaylara hangi açıdan bakarlarsa baksınlar korkak kalleş bölücüdürler, halk ve kardeşlik düşmanları hayinler katillerdirler yada yaltakcıları yalakalarıdırlar katillere destek veren namussuzdurlardirlar halkımızın büyük çoğunluğuna göre.
bu durum ayni zamanda o kişilerin namuslarının olmadığının kanıtı olmaktadır vatanını satanların namusu var olamaz vatansız namus olmaz, yaşadığı vatanına bağlı herkes kim olursa olsun namusludur eğer yaşadığın vatana karşı düşmanlığınız varsa o vatan sizin vatanınız olamaz siz vatanı namusu olmayan namussuz’dan başka biri olmazsınız.
bin yıllık kardeşliğe hemde dünyanın birleşmeye çalıştığı bu çağda farklılık ayrılık kılıfları aramak tamda bu kişilerin namussuz olduğunu göstermektedir, demokrasi daha çok özgürlük adı altında bölgecilik hatta irkcilılık yapan iki yüzlüleri asla ne bizler ne tarih nede tanrı af edecektir.
bin yıllık birliğe tekme atanlar hafife alanlar hatata hiçe sayanlar yedikleri tasa tükürenler ne yüzle bu toprakların onlara sunduğu tüm imkan ve güzelliklere bakabiliyorlar.
doğru ya namussuzlar yüssüzdür aynı zamanda onlar en çok sevdiklerini bile satmaktan çekinmedikleri için onlara namussuz denmiştir tüm insanlık tarihi boyunca.
namussuzluk kiriterleri dünyanın neresinde olursanız olun aynıdır o yüzden namussuzlar hiç bir yerde muaffak olamamıştır ve olamayacaklardır.
gel görki şimdilerde her nereye baksanız bu çeşitlerle dolu ortalık televizyonlarda gazetelerin baş yerlerinde radyolarda en üstlerde nerde isterseniz okadar çoklarki millet bıktı bu namussuzları görmekten ve dinlemekten.
halk işini aşını unuttu bu namussuzlardan nasıl kurtarırız planları yapar oldu hatta bunları nasıl yok etsek belkide katletsek der oldu, bu durumlar halka allah korusun dünyadaki katledilenler yoksa hakmı etmişlerdi düşüncelerini düşündürür oldu.
halkı yüzyılda bır oluşan bu dehşet düşüncelere sevk edenleri kimse af etmesi mümkün olmayacaktır olmamalıdırda çünkü halkları birbirine kırdıranların sayısı halklardan daha azdır.
bölücüler okadar ileri gitmişlerki her gün halkın gözü önünde herşeyin bir bedeli var biz hazırız çığlıkları atar olmuşlar ve alkışlanır olmuşlar alkışlamayanlarda dışlanır olmuşlar.
bunun karşılığında ülkeyi yönetenlerden devleti yönetenlere kadar kimse ses çıkaramaz olmuş hatta en üstlerden bile alkışlayanlar sevilir olmuş, halk kime inanacağını şaşırmış namussuzlar içimizdemi dışımızdamı anlayamaz olmuşlar yani bölücü hayinler öyle çalışıyorlarki devletin yanında askerin yanında polisin yanında olanlar bile suçlanır hatta cezalandırılır hallere gelinmiş.
askere polise devlete tetik çekenler özgürlük savaşcısı olmuş, o namussuzlara göre herkesi kucaklayan binlerce yıllık devlet ırkcı ve yanlış yolda ama kendilerinin savunduğu gerikalmış kabilelerin oluşturacağı aşiret ve etnik kabile düzeni hatta ağaların yönettiği sürü düzeni normal olur olmuş.
aslında sürü düzenini savunan bu aptallar dünyanın en gelişmiş demokrasilerinden olan ülkemiz düzeni onlara yetmez olmuş, kardeşlikten bahseden birlikten bahseden bu aptal iki yüzlülerden kimse kardeşlik istemesede söylemleriyle eylemleri uyuşmadığı kalleşliklerinin kanıtı olmaktadır.
bütün bunlar bize şunu hatırlatmakta gerçekten böyle bir durumların bir bedeli olmalıdır zaten hep öyle olmuştur.
bu tarihte ceryan eden benzeri durumlarda bedeller ağır olmuştur bu durumlara sebep olanlar sebebiyette payı olanlar hangi durumda pozisyonda olursa olsunlar bu ağır bedeli ödemeye hazır olmalılar, lafla peynir gemisi yürümez biz hazırız diyenler dağdakiler parlementodakiler hatta ülkeyi yönetenler bu bedeli ağır deyecekler tanrının adaleti gereği kimse kaçamayacak.
herkese hayırlı olsun demekten başka bir iş kalmayabilir ama bir gerçek var namussuzlar bedelini ağır ödemeye hazır olmalılar, bu bedellerin kazancı olmayan olmayan vatanları olmayan insanlıkları olacaktır.
kimse kusura bakmasın tanrı namussuzlara yani bin yıllık eşini dostunu sırtından vuranlara dost görünüp bir ev içerisinde gizli düşmanlık besleyenlere hiç bir zaman hiç bir şey vermemiştir.
ister iktidarda ister dağda ister ülkenin en iyi yerlerinde ister en popüler isterse padişah olsunlar halkımızı bukadar geren bukadar bölen namussuzlar hatta pezevenkler bu bedeli kesinlikle ağır ödeyecekler kimsenin şüpesi olmasın.
ismail soytekinoğlu
YORUMLAR
yazmayı unuttum şuda çok önemlidir islam diye yine yalan ve sömürüyü kullanıyorsunuz ancak islamın birleştiriciliği olsaydı islam tarihinde din ve mezhep savaşlarında milyarlarca insan ölmezdi.
onu bile göremiyorsunuz islam tarihi demek kan gölü tarihi demek ayrıca islam kardeş arapları bile 36 ya bölmüş değilmi onları bile birleştirememiş.
hala da terör ve şiddet yanlızca islam coğrafyasında var zaten islam coğrafyasında olmasaydık sizin gibilerde olmayacaktı cehalet hala peşimizi bırakmadığı için ülkemizdeki asıl kürt kardeşlerimiz kandırılıyorlar.
şimdi siz benim islam karşitliğimi ballandıra ballandıra kullanın bu sizin için iyi bir malzemedir bu cehalet çevrelerinde artık o kadar netki sizin gibilerin bakışı nerede ne yapacakları yüzde yüz tespit edile biliniyor.
isoytekin tarafından 10/4/2009 12:56:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
ben sizi anlayamaıyorum sevgili kimsen kim kürt diye diye çenen yorulurken herlafından ırkcılık akarken sözlerinden vatan hainliği akarken dağdaki katillerle askeri eşit tutarken ne pişmiş surat yada karekterki derlerya yüzümüze baka baka kardeşlikten söz ediyorsun.
hatta bin yıllık politikalarımızı saddam hitler vsr gibi şeylere benzetiyorsun senin gibiler bana değil kimseye kardeş olamaz hatta kardeşine dahi kardeş olamaz.
ben yazımda bakışımı yazdım sizin bölücülüğü kardeşliğin teminatı ihanet nasihatlarınıza benim yada bu vatana bağlı hiç kimsenin ihtiyacı yoktur.
illede bir bedel ödeyeceğim diyorsanız o zaten ödenecek hak eden tarafından hiç merak etmeyin ve de banada bir şey soruyorsanız gidin o zaman dağ daki katillere akılverin derim.
yazık onlarda bu vatanın evladı ama onların üzerinden rant sağlayan pezevenk ve namussuzlar işte böyle onları katil durumuna düşürmüşler önce onlara kardeşliği anlat sonra eli silahsız düşman ilan ettiğin insanlara.
yukarıdaki hayin yazımda bunları yazdım zaten okuyun birdaha ayrıca analar diye bir yazım daha var kardeşliğe bakışımı anlatan onuda okuyun.
ve banada ondan sonra yazın iki kelime tarihten iki kelime rumdan yazarak kürt imparatorluğu kurulmaz kimsede kimseye acıyarak toprak vermez ağlamakla sızlamakla devlet sahibi hiç olunmaz.
kürtler mısırdan değil orta asyadan gelmedir güneye değil kuzeye geldiklerini yazmalıydınız dillerindeki yüzde 40 türkçenin mısır arapcası olduğunu da yazın ozaman kardeşlik çoluk çocuk köylerde katletmekle sağlanmaz.
utanın sizi artık herkes çözdü dikkat edin referandum yapılsa sizingibi güneydoğuda dahi yüzde otuz çıkıyor daha çok örnekler var ama siz zaten yolunuzu seçmişsiniz o yüzden hayırlısı olsun hakkınızda bedelini ödemek size kalmış ödemeden zaten kimse kimseye bir şey vermez ben size kardeşim diyemiyeceğim yolunuz açık olsun .
isoytekin tarafından 10/4/2009 1:05:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
isoytekin tarafından 10/4/2009 1:06:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
kendisi gibi düşünmeyen,kendisi gibi yaşamayan ve farklılığını dile getirenleri sırf baskıya ve asimile edilemeye tepki gösterdiği için ezmeye çalışmak,yok saymak mensubu olduğu islam dininin "birleştirici ve kardeşlik" olgularına bayrak açmak,hukuğa ve kardeşliğe kurşun sıkmaktır.
İnsanların ırkları,milliyetleri insanlara bir ayrıcalık ve statü kazandırmaz...türk olmak erdem değil,tıpkı kürt olmak gibi...insanı ırkından dolayı baskı altına almaya çalışmak alçaklıkların en büyüğüdür...unutulmamalıdır ki...kardeşliğin ikame edilmesi için önecelikli hareket noktası hakkaniyettir...şiddet,terör,ırkçılık,inkar kardeşliğin önündeki enbüyük engeldir.
hala "kürt" halkının varlığını ve kültürünü tartışma konusu yapmaya cürret eden alçaklar,zavallılar,namussuzlar ve sünbepeler hiç kuşkunuz olmasınki bunun bedelini ödeyeceklerdir ...tarih önünde ödemeyede mahkum olacaklardır...tıpkı hitler faşisti gibi..musollini gibi,saddam gibi...saddam yok saydığı bir halkın evlatlarına saraylarını,hanlarını ve servetini nasıl miras bıraktı hepiniz biliyorsunuz..
türk ve kürt kardeşliği özgür yarınlarımız için en lazım olan şeydir kuşkusuz,birbirine geçmiş,birbiri ile yorulmuş bu iki halkı düşman etmek,birbirine kırdırmak hainliktir.
evet sevgili kardeşim biz birlik ve beraberliğimize karşı çıkan,aramıza ayrılık tohumları sokan kim olursa olsun(türk,kürt farketmez) karşı çıkmadıkça özgür olamayız,sizden ricam toplumu ayrıştırma noktasında objektif bir bakış açısı içerisinde olmanız,ben bir kürt olarak birliğimizi ve kardeşliğimizi zedelemeye çalışan kürtlere nasıl karşıysam sende türk olduğunu idaa eden ayrılıkçı ve inkarcılara karşı çıkarsan eşit ve objektif olursun...bir kürt atasözü derki"senin korkun düşmanın cesareti,senin cesaretin düşmanın korkusudur"...
i