ÇARESİZSENİZ-ÇARE/SİZSİNİZ!!!
ALDATMANIN TARİHİNE BAKTIĞIMDA GÖRÜYORUM Kİ
İNSANOĞLU DÜNYAYA GELDİĞİNDEN BERİ ŞİMDİ Kİ ADI ALDATMAK OLAN O DURUMUN EN BAŞINDAN BERİ HEP İÇİNDEYMİŞ. BAŞTA HEDEF ÇOĞALMAK, ÜREMEK OLSADA İLERİKİ ZAMANLARDA ZEVKE DÖNÜŞEN BU İKİLİ İLİŞKİLER HİÇ BİR KADINLA ERKEK ARASINDA KALMAMIŞ HEP 3.4. HATTA 14. KİŞİLER VARMIŞ ARADA AMA O ZAMANDA SUÇ DEĞİL TAM TERSİ ÇOK NORMALMİŞ. BELLİ BİR NÜFUSA ULAŞINCAYA KADAR BU BÖYLE DEVAM ETMİŞ. O ZAMANIN İNSANI DUYGUSALLIĞI,KISKANÇLIĞI SONRADAN HİSSETMEYE BAŞLAMIŞLAR Kİ ZATEN OZAMAN FİZİKSEL VE DUYGUSAL ÇEKİMLER ÖN PLANDAYMIŞ. BİR KADINI ERKEKTEN AYIRAN EN ÖNEMLİ ÖZELLİK OLAN NAMUS KAVRAMI OLMASA ŞİMDİ KIYAMET GÜNÜ ÇOKTAN GELMİŞ, FELAKETLERLE SARSILMIŞTI HERKEZ.ASLINDA 90LI YILLARIN NAMUS KAVRAMINI DÜŞÜNÜNCE ÇOKTAN KAYBETTİKTE İNANMAK İSTEMİYORUZ İŞTE. BİR BÜYÜĞÜMÜZDE BU KONUYU ŞU ŞEKİLDE AKTARMIŞ "O.....LAR OLMASA ERKEKLERİMİZİN DURUMU NE OLURDU İYİ Kİ VARLAR,SAĞOLSUNLAR" DİYE İFADE ETMİŞ ASLINDA BURDA ERKEKLERİDE KÖTÜLEMEMİŞ KIZLARIDA.BAŞTA SAÇMA GELSE DE DÜŞÜNÜNCE GERÇEKTEN DOĞANIN DENGESİ GİBİ ONLAR OLMASA OLMAZDI.ŞİMDİ ALDATMAK NEDEN?
SUÇLU BİZİZ HER ARAYIŞIN BİR SEBEBİ VARDIR, HEP BİRŞEY EKSİKTİR Kİ GİTMİŞTİR GİDEN VE KABULLENİLMESİ GEREKEN BİR GERÇEK DAHA VAR Kİ BİR ERKEĞİ KADININ ELİNDEN ALAN YİNE BAŞKA BİR KADINDIR.
ALDATMAK NORMAL Mİ YANİ?
ASLAAAAAA
EN ŞİDDETLİ AĞRI,KABULLENİLMESİ EN ZOR OLAN GERÇEK,NEFRET,KİN,ACIDIR.
SEVİYOR SEVİLİYORSAN VE SEVGİNİN YANINDA O SEVGİYE DUYULAN SAYGI VARSA BUNU ZATEN YAPAMAZSIN HELE BİRDE KARŞILIKLIYSA SEVGİN DERİN Bİ NEFES AL VE ONA SARIL ÖNCEKİNDEN DAHA SIKI SARIL. İLK GÜN Kİ GİBİ SEV İNSAN OĞLU HER GÜN ÖNÜNE AYNI YEMEĞİ KOYARSAN ÇABUK SIKILIR
ONU HEP SEV AMA BAŞKA BAŞKA
EN GÜZEL AŞKLA...
UNUTMA Kİ KARŞILIKLI HERŞEY...
YORUMLAR
EN ŞİDDETLİ AĞRI,KABULLENİLMESİ EN ZOR OLAN GERÇEK,NEFRET,KİN,ACIDIR.
SEVİYOR SEVİLİYORSAN VE SEVGİNİN YANINDA O SEVGİYE DUYULAN SAYGI VARSA BUNU ZATEN YAPAMAZSIN HELE BİRDE KARŞILIKLIYSA SEVGİN DERİN Bİ NEFES AL VE ONA SARIL ÖNCEKİNDEN DAHA SIKI SARIL. İLK GÜN Kİ GİBİ SEV İNSAN OĞLU HER GÜN ÖNÜNE AYNI YEMEĞİ KOYARSAN ÇABUK SIKILIR
ONU HEP SEV AMA BAŞKA BAŞKA
EN GÜZEL AŞKLA...
UNUTMA Kİ KARŞILIKLI HERŞEY...
.....................................
yazın güzel,
konu büyük ve geniş
ama
keşke harika yazınızı küçük harflerle paylaşsaydınız, gözlere daha iyi hitap ederdi.
saygımla.
öncelikle sizi bu açıksözlülüğünüzden dolayı tebrik ederim...çoğu insanın söylemek isteyipte cesaret edemeyip söyleyemediği birçok cümleyi yanyana getirip çok güzel bir yazı sunmuşsunuz bize.her bir cümlenizin doğruluk ve gerçekçilik payı o kadar yüksek ki aslında,bunları okuyunca sanki tek çözüm yolu:hayatta güveneceğin insanı bulmakmış gibi geldi ki o da çok zor..! böyle bir çağda böyle bir zamanda o insana rastlamak hiçte kolay gibi görünmüyor ne yazık ki...
tebrikler
tebessümle kalın...