YORUMLAR
Resmi büyük görmek için tıklayın İilkler özeldir sevdam,ilklerin yeri doldurulamaz...
Ve ben seni ilkim olarak sevdim...Arayış içinde değildim ve bir boşluğu doldurmak için değil,sadece ’’sen’’ sende kendim olduğum kendimi bulduğum için sewdimmm...
Hiç beklemediğim bir anda çaldın kapımı ve bana beni getirdin , dilimde sewda yeminleri, yüreğimde vuslat umutlarıyla...
Aynı acılarla yoğrulmuş,aynı kederlerde boğulmuştuk ve sanki birbirimiz için doğmuştuk... Ama farklı kişilerle imtihan ediliyorduk...Eksiklerimizi birbirimizde tamamlamıştık, sanki bir bütütünün arasına engeller,uçurumlar serilmiş iki parçasıydık...
Ama bunlar bizi yıldırmayacak aksine sevdanızı coşturacak yüceltecekti...
Daha da büyüyecekti aşkımız ve yüreklerimiz daha çok kenetlenecektik...
Vuslat arzusu ile Rahman’a açılacaktı ellerimiz!!!
Dualar da geçecek dilekler ve sadece birbirimize kavuşmayı dileyecekti dillerimiz!!!
Taa ki ellerimiz hür,aşkımız ve birleşmemiz tarihe mühür olana dek...Umut damlacıkları yüreğimize güneş,ruhlarımız cennette birbirine olana kadar!!!
SENİ SEWİYORUM duam, dileğim, herşeyim , ilk aşkım ,tek sewdam...
SENİ ÇOOOOOOOKK AMA ÇOK SEWİYORUMMM!!!
......................................
çok hoş.
çok içten ve
seven bir yürekten çıkmış
sevgiyi anlatan satırlar.
yazmaya devam
yazara çok selam.
saygımla.