Mimoza'ya Mektuplar 4...Mektup
................................
mimoza
ismindeki harfler
bir bir beni aşka bağlıyor
başka kılıyor
... M harfin sıra dağlar gibi beni içine, doruklarına, güneşi gitmez oksijen kokan yamaçlarına, ceylanı bitmez gülüşlerine, bülbül sesi kesilmez gül kokularına, şelaleri aktıkça akan şırıl şırıl cennetlerine çağırıyor Mimoza...
Mimoza
adındaki harfler
ekmek su gibi bana hayat veriyor
seriyor önüme
şiirsel bir yolculuk
... İ harfin, sana yükseldiğim anları-nı temsil ediyor. Başımı ne zaman göklere çevirsem, iki gözünü görürüm bakışlarımın ortasında. Ne zaman bir adres yürüsem, nefesini ve sesini soluğumda hissederim sıcak sıcak. Ve ne zaman bir sen özlesem, bütünlüğüm varlığına doğru bir huşu içinde ayağa kalkar, Seni selamlar, seni kelamlar aşk aşk Mimoza...
Mimoza
kimliğindeki harfler
bir film şeridi gibi
uzun ve anlamlı düşüyor
dudaklarımın aralarına
...İkinci M harfin deli ediyor beni, nedense. Nedense, beni şaha kaldıryor sana olan bu ikinci M seslenişim. Acayip duygulara, anlatılmaz vakitlere salıveriyor. Mutlu ediyor beni çok ikinci M harfin Mimoza...
Mimoza
hüviyetindeki harfler
bir ressamın resmini resmettiği gibi
kendine çekiyor
kendine alıyor
desem
... Desem O harfin, beni kuşatıkça kuşatıyor, inan. Desem, bir çember gibi kalbimi oraya odaklatıyor, inan. desem çabucak beni kendine aşık ediyor, inan. Ve desem O lafzındaki harf, çarşamba günü gibi beni çarşafına dolandırıyor, hemen inan Mimoza...
Mimoza
ben’inde taşığın harfler
tane tane benliğimi işliyor
fişliyor ders ders
sevgiye dair
Z harfin, şiirsel alfabemi zenginleştiriyor. Efsunileştiriyor canımı, kanımı Z harfin. Derinleştiriyor ruhumu zig zaglar çizen Z harfin Mimoza...
Mimoza
ve
tadındaki harfler
doyumsuz güzellikler bahşediyor bana
bir bilsen
... Bir bilsen, hayatındaki A harfi beni nasıl sarıyor sana. Bir bilsen, nasıl hece hece beni sevdanda mecnun leylası yapıyor. Bir bilsen ben A dedikçe, yahut A duydukça içime ne büyük refah ve ne çok sevinç doluyor Mimoza...
...................................................
MESELCİ
28 Eylül 2009,,,
Mardin