- 814 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili Dostlar
Sevgili edebiyat dostları,
Bugüne kadar alışık olmadığınız bir mektup yazıyorum sizlere. Konuyu çokta uzatmayacağım aslında.
Sevgili dostlar,
Bendeniz 30.04.2008 tarihinde bir trafik kazası geçirdim ve tam tamına 1 yıl 8 gün hastanede yattım. Bu konuyla ilgili uzunca bir özeti "MAVİSEL" başlıklı şiirimin hikayesinde anlattım.
Özetle çok kötü günler geçirdim. Ama şükürler olsun Rabbime ki, eski sağlığıma kavuşmama pek birşey kalmadı sayılır. Bir tek sol gözümde bir kayıklık var ve yarın yani 28 Eylül 2009 tarihinde Giessen şehrindeki Göz Kliniği’nde bir göz ameliyatı geçireceğim. Şifa Rabbimden gelecek tabii ki ama böyle zamanlar dua ile Rabbimin rahmet kapılarını çalmanın zamanıdır. Bu sebeple sizlerden dua istiyorum. "Ya Rabbi Metin kardeşimizin hakkında hayırlı ise ona şifa ver" diye dua ederseniz çok müteşekkir kalırım. Hayatım boyunca sürekli herşeyin hayırlısını diledim Rabbimden. Eğer gözümün iyileşmesi benim için hayırlı olacaksa Rabbim şifa versin inşallah.
Velhasılı dualarınıza ihtiyacım var. Çünkü kimin duasının kabul olacağını Rabbim bilir.
Dua eden etmeyen bütün edebiyat defteri dostlarına sağlıklı güzel günler ve yeni başlayan haftada işlerinizde, uğraşılarınızda hayırlı muvaffakiyetler dilerim.
Allah’a emanet olunuz.
Sevgi ve muhabbetlerimle
27.09.2009 / Mühlheim am Main
Metin ESER
YORUMLAR
Merhaba arkadaşım. Kim olduğunuzu bilmiyorum. Bu sitede yeni üye oldum. Size allah(c.c.) acil şifalar versin. İnşallah göz ameliyatınız başarılı bir şekilde sonuçlanır. Umarım iyi haberlerinizi alırız. Allah'a emanet olun. Dualarımız sizinle.
MetinEser
Çok uzun bir süreçten sonra cevap verdiğim için öncelikle çok özür dilerim.
Allah'a CC hadsiz şükürler olsun ki; göz ameliyatım çok başarılı geçti ve 2010 yılından beri sorunsuz görüyorum Elhamdülillah.
Rabbim cümlemizi sağlık ile imtihan eylemesin ama gelirse de O'ndan geldi hoş geldi.
Saygı ve muhabbetlerimle.