Asla..Asla..Asla..
Bir ölüm günüydü karşılaşmamz..Benim dünyam yıkılmış, her taraf kararmış, kolum kanadım kırılmıştı sanki, morgtaki soğuk mermerin üzerinde oturuken yanaklarımda seller oluşturan gözyaşlarımla başbaşayken. Başım önümdeydi oysa, o an neden yukarı kaldırdım gözlerimi bilmiyorum. Seni göreceğim için miydi acaba?
Çok hüzünlüydü yüzün, belli ki cansız bedenlerin arasında seninde içini yakan biri vardı. Az ileride, mermerin soğukluğuna aldırmaksızın oturdun sen de. Ve bana "BAŞINIZ SAĞOLSUN " dedin. Robot ruhuyla yanıtlamıştım, anımsıyorum bugün gibi "TEŞEKKÜR EDERİM, SİZİN DE BAŞINIZ SAĞOLSUN". dedim sesim titreyerek..
Nereden bilebilirdim ki; gün gelecek, bir ölüm günü başlayan sevda yangını, uzun yıllar geçse de unutulmayacak, onca zamana rağmen bizi birbirimizden kopartmayacak ve bana defalarce ölümün acısını yaşatacak..
"AKLINDAN ÇIKIYOR MUYUM, BENİ UNUTABİLİYOR MUSUN?" deme şansın olsaydı eğer, yanıtımı en iyi sen biliyorsun aslında...
ASLA..ASLA..ASLA..
Neye yarar yanıtım binlerce kez "ASLA" olsa da, sen toğrağın koynunda,
Biliyorum duyamayacaksın ASLA..
Bu gülü bırakıyorum kabrinin başına ve seni unutamıyorum ASLA..
YORUMLAR
İki zıtlık. Ölümün ayırırken, ölümün birleştirmesi. Bu nasıl bir duygu ki bir anda gelip yerleşiveryor insnaın yüreğine.
Sevdalar yreğe yazılır suya değil sevgili dost ve oradan silinmesi de imkansızdır. ölümde olsa biliriz aslında.
Güzel ama hüzünlü bir yazı idi. Sevgiler yüreğinize.
Evet, maalesef bazı şeylere, hatta bizim için çok önemli olan bazı şeylere karşı elimiz kolumuz bağlı kalıyor. Bunların en acımasızı ise ölüm.. Adı gibi kendisi de soğuk sanki.
Teşekkür ediyorum sevgili arkadaşlarım, unutulmuyor ki zaten. Yüreğin bir köşesinde saklıdır hep, gidenler..
Sevgim sizlere olsun. Sağ olun, var olun. Güzel yürekleriniz gibi dilerim bahtınız, ömrünüz de güzel olsun..
Başım önümdeydi oysa, o an neden yukarı kaldırdım gözlerimi bilmiyorum. Seni göreceğim için miydi acaba?..
....................
Çok güzel bi yazı.. Hüzünlendiriyor insanı..
Ve korkularını getiriyor ölümün!..
Evet ölüm korkuyor aslında;
Çünkü biliyor yaşattığı ayrılıkların bedelini ödeyemeceğini!..
Sevgilerle...
KırmızıKurbağa