- 754 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gözlerine Çektin Beni
metin kaçan’ın fındık sekiz adlı romanında bir cümle vardı "ben senin gözlerini kendi gözlerime çekmiştim" diye;
işte o hayallerin bile ötesinde kalan andan beri gözlerim gözlerinde esir düştü, mahpus kaldı ferinin hapisliğinde. sen gözlerine çektiğinden beri ruhun ruhuma yoldaş oldu benliğimin bitap düştüğü çaresiz anlarda. sen gözlerine çektin beni, ışığının nârı gözlerimde dalgalandı ve tüm benliğimi dağlarcasına kıpkızıl bir kor düştü kalbime. gözlerim gözlerinde artık, her soluk aldığım zamanda içime çekiyor, hapsediyorum benliğime seni.
hani insan yaşamını devam ettirebilmek için suya muhtaçtır ya, "işte ben bu fani bedene can versin diye gözyaşlarımı içiyorum yokluğunun kuraklığında". artık her yere gözlerinle bakıyor, gözlerinle arıyorum seni belki görürde gizlendiğin kuytu köşeden çıkarsın diye. ey sevgili! nerdesin? gözlerine çektin beni nerdesin? ben sensizlikle yalnız kaldım, donmaya yüz tuttu bedenim, kalbim son demlerini yaşıyor bu soğuk diyarda... ve sen ruhumu çektin gözlerine, sigarandan son bir nefes çekermiş gibi ciğerlerine...
YORUMLAR
"işte ben bu fani bedene can versin diye gözyaşlarımı içiyorum yokluğunun kuraklığında".
Yokluğun,yalnızlığın ve gözlerin çaresizliğini çok güzel dile getirmişsiniz.Kutlarım.
"Sensiz bu can yarımdır" şiirimden bir dörtlük ekldim sayfanıza.Umarım beğenirsiniz.
Doğru ve yanlışları bir bir sıralasam da
Sen yazsan,ben de silsem bazen karalasam da
Sensiz yarım bu canla mutlu olamasam da
Vuslat bana haramdır sen olmazsan yanımda
Saygılar