- 761 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDAM'A MEKTUP
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sevdam ! Bu sana kimbilir kaçıncı yazdığım mektup. Sayfalarca, mektup yazıyorum sana. Hasretim, gözyaşlarımla akıyor beyaz sayfaya. Sana, hayatımı anlatıyorum satırlarımda.Kendime bile itiraf edemediğim duygularımı aktarıyorum o mektuplarda. Hayallerimi gizliyorum o satırların arasına.
Sana demiştim ya, “ Ben, seni sevmekten vazgeçemem “ Diye. Evet ! Vazgeçemedim sevdam. Aradan yıllar geçmesine rağmen vazgeçemedim. Çok istedim aslında, seni unutmayı... Acı çekmemeyi.... O kadar çok istedim ki. Beynim çok istemesine rağmen kalbim kabul etmedi bu isteği.
Hani çok sevdiğimiz, o çay bahçesi vardı ya ! Çınar ağaçlarının altındaki çay bahçesi. En güzel günlerimizi geçirdiğimiz o çay bahçesi....Yakınından bile geçemiyorum artık. Yüreğimdeki yara kanıyor. Bana seni hatırlatıyor.
Aşk’ ı seninle tatmıştım. İlk kez, aşk’ ı filmlerin dışında, duygularımda tanımlamıştım. Kalbim, her zamankinden daha hızlı atmaya başlamıştı. Gecem, gündüzüm hep seninle doluydu.
Gururumu ayaklar altına alarak, yalvarmıştım. Gitme! Beni sensiz bırakma. Beni, benimle bırakma demiştim. Sen, kulaklarını tıkamıştın haykırışlarıma. Hiç mi önemi yoktu. Yaşadıklarımızın. Hiç mi kalbinin içine giremedim.
Unutmuşum. Kendi etrafına ördüğün zırhı. Çok istemiştim o zırhın dışına çıkmanı. Zorluyordum seni, kızdırıyordum özellikle. Kırmanı sağlarım sanmıştım. Ama başaramadım.
Bu uğurda seni kaybettim. Benden iyice uzaklaştın. Seni, boğduğumu düşündün ve uzaklaştın.
Halbuki, ben seni özgürlüğe kavuşturmak için istemiştim o zırhtan kurtulmanı. Ruhun hafifleyecekti. Yüzündeki gülümseme, aydınlatacaktı dünyayı. Hayata daha güzel ve olumlu bakacaktı gözlerin.
Kendimi hiç düşünmedim Sevdam. Hep seni düşündüm. Sevgimi karşılıksız verdim sana. Karşılığının hesabını yapmadan. Sevgi emek ister sevdam. Ben emek tohumlarını ektim. Bir gün elbet filiz verecek. O günü sabırla bekliyorum. Doksan yaşıma gelsem bile. Bekleyeceğim seni sevdam. Aynı kalp atışları ve aynı sıcaklıkla.....
YORUMLAR
Aşkına karşılık vermek istemeyen,vefasız bir sevgiliye yürekten,damardan yazılmış insanın içerisini sızlatan kelimeler nakış nakış işlenmiş harika bir aşk mektubu okudum kaleminizden...
Yalnız bu doksan yaşına kadar beklemeye pek anlam veremedim.Siz doksan yaşınıza kadar beklemeyi göze alacaksınız o ise aşkınıza duyarsız davranacak ve gelmeyecek...Bence şimdiden bu sevdadan vaz geç kardeş...Böyle güzel mektuplar hak eden sevgiliye yazılır...
Kutlarım,bence sevda ve aşk adına ve hatırına "günün yazısı" seçilmeli...
saygılar,selamlar...
her şey eskide kaldı ne güzel mektup yazardık
biz 11 ay nişanlı kaldık daha hala 24 senedir saklarım mektuplarımızı birbirimizi mektuppla tanıdık sinop neresi izmir neresi ama yılmadan usanmadan mektup yazdık şimdide arada çıkartıp bakıyoruz eski günleriyad ediyoruz yaz kaardeşim sevdanı kağıda dök
kalemin hiç tükenmesin inş
sevdan baki kalsın
sevgiler