- 723 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BABAM
BABAM
Ben babamı 7 ay önce hiç beklemedğim bir şekilde soba zehirlenmesinden kaybettim.Ani bir ölüm dü babamınkisi bizi derinden yaraladı,çok etkiledi,onunla vedalaşma sansım bile olmamıştı.Onu o halde bulan kişi bendim ,bu bana daha da ağır geliyor.Nekadar da sağlam ,dayanıklı durmaya çalışsamda bazen katlanılmaz bir hal alıyor.Hiç babama ölümü yakıştıramamıştım ,onun ömür boyu bizimle olacağını sanıyorudm,sadece ona değil sevdiğim bütün insanlara bile yakıştıramıyorum.Keşke ölüm olmasa sevdiklerimiz hep bizimle birlikte olabilseler.Babamla herkesde olduğumu gibi aramamızda sorunlar,kavgalar anlaşmazlık hep olurdu yinede babamdı,büyüğümdü bugune kadar elimden geldiğince onu üzmemeye ,kirmamaya çalıstım.O bizi bir sürü derdin,sorunların içinde bırakıp gitti.Belki oda istemezdi böyle olmasını,ama ’’gerçekler acıdır’’ derler ya hakikaten öyle.Bilmediğin,haberinin olmadığı sorunlarla uğraşmak,insanların hakeretlerine maruz kalmak senin hiç suçun olmadığı halde gerçekten zormuş.Allah kimsenin başına vermesin. Şimdilerde onu cok arıyorum ,ölmeseydide biz yine kavga etseydik,tartışsaydık,bizi hep korusaydı,yanımızda olsaydı.Ama ölüm diye bir gerçek var hayatta maalesef biz nekadar istemesekde...
YORUMLAR
Babamı kaybetsem aklımı kaçırırım diye düşünmüşümdür hep. Ama biliyorum ki, Allah sabrını ve dayanma gücünü veriyor...Size de Allah sonsuz sabretme gücü versin.Acılara karşı dayanma gücü versin...Edebiyat güzeldir. Aramıza katılın, biraz olsun kederinizden uzaklaşın...
hoş geldiniz...
Sevgiler....
sevgili gönül dostu yüreğiniz çok acıyor anlıyorum sizi, bende çok sevdiğim dedemi kaybedince yıkılmıştım .Ama bu duygularınızı kaleme almanıza çok sevindim bir nepzede olsa içinizi rahatlatmıştır sanırım .İnsan bazen içindeki duyguları anlatamıyor kaleminiz buna bir araçtır sanırım .Sizi bu duygularınızı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ediyor kaleminizin daim olmasını diliyor,babanıza allahtan rahmet sizlerede sabır diliyorum saygılarımla .
Off gerçekten çok üzüldüm babanızı kaybetmenize. İçinizde yaşadığınız duyguyu gerçekten anlıyorum. Çünkü baba bir evin en yıkılmaz ve en güvenli direğidir ve o olmadığında o direk hep salalntı halindedir. Önemli olan bizlerin o direkleri sağlamlaştırması.
Ölüm bir gerçek ve biz bu gerçeğe hiç bir şekilde hiç bir zaman hazır hissetmiyoruz, sanırım hissedemeyeceğiz de.
Güzel bir paylaşım. Babanızın mekanı cennet olsun. Size de sabır ve metanet diliyorum. Sevgiler
Hasretin yüreğimde kordur
Yokluğun çok acı ve zordur
Sensiz dünyam bana hordur
Mekanın cennet olsun baba
Zaman ne de çabuk tükendi
Üstüne karlar yağdı da eridi
Bize güç veren senin ferindi
Mekanın cennet olsun baba
Doymadık doyamadık sesine
Hasretle sarılırım ben elbisene
Ne olur gece rüyama gelsene
Mekanın cennet olsun baba
ALLAH rahmet eylesin toprağı bol mekanı cennet olsun
ölüm diye bir gerçek var hayatta ....çok güzel bir söz söylemişsiniz
kutlarım
slm.allahratmet etsin.sizi cennette kavuştursun.Allah sizlere sabır versin .tüm insanlar hep öldükden sonra kiymeti anlaşılıyor,oysa ölmeden anlamız lazım.babanı anlatmışın güzel.size bir şiir göderiyorum
ÖLÜM
ÖLÜMDEDİĞİN NEDİRKİ BİR NEFES
İNSAN DÜNYADA TADACAK BİR KES
DUYULUR”SALA” TOPLANIR HERKES
ÖLÜM DEDİĞİN NEDİRKİ BİR NEFES
NİCE ANALAR KAYBEDER EVLADINI
AZRAİL GELİR ALMAYA CANINI
YİĞİTSEN YANINDA GÖTÜR MALINI
ÖLÜM DEDİĞİN NEDİRKİ BİR NEFES
BU DÜNYADA DEME YALLAH YALLAH
ELBETBİRGÜN SORULUR HESABI VALLAH
SON NEFESDE DERSEN LAİLAHEİLLALAH
ÖLÜM DEDİĞİN NEDİRKİ BİR NEFES
DÜNYADA İYİ YAŞARSAN ÖLÜMÜN NURLU OLSUN
ŞEHADETİ GETİRİRSEN İŞTE OZAMAN KUTLUOLSUN
CENNETTE CEMALULLAHI GÖRÜRSEN MÜBAREKOLSUN
DÜYADA ÖLÜM DEDİĞİN NEDİRKİ BİR NEFES
M.ALİ IŞIK