İtiraZım vaR !!
Son zamanlarda, eminim bir çoğunuzunda yaptığı gibi, çok düşünüp sorguladım kendimi, dünya ve içindekileri.
Ve sessiz kalmak istemiştim bir müddet ama 6 nüfuslu bir ailede bu imkansız gibi ve ikizler kararsızlığı işte, yine bozdum kararımı.
Ben insanları ayırmaksızın severim/zalimler haric/ acayip hoşgörülüydür ama haksızlığa gelemem bir çoğunuz gibi.
Efendimize s.a.v. "imanın en hafif/az olanı hangisidir" diye sormuşlar. O’da : "Allah c.c. için sevmek Allah c.c. için buğz etmektir" demiş.
Ben kendimden konuşursam, takdir etmediğim nice şahısları Allah için sevmişimdir ama zülm edenleri, vurdumduymazları, Hakk’ın ve Halkın hakkına tecavüz edenleri asla.
Elimden bir şey gelmediği zamanlar dilimle, dilimle ulaşamadıklarımı kalbimle bertaraf etmeye uğraştım Rabbim şahidim.
___
Ben içime kapanıp dünyayı ve insanlığı kirleten tutumlardan uzaklaşmak istedikce, üzerime geliyor olaylar nedense ve bende listeleyip haykırmak istedim burda kendimce.
__________
İtirazım var gerçekleri, doğru olanı saklayana.
İtirazım var kendi özündeki ayıbına bakmayıp fesat olana.
İtirazım var yardımı acizlikten sayıp merhameti unutanlara..
İtirazım var yapmaçık davranışa ve sömürülen yarınlarımıza.
İtirazım var söz verip, umursamazlık yapıp sözünde durmayanlara.
İtirazım var sahte gülüşlere ve seviyorum deyip gönül yıkan caresizlere.
İtirazım var ihanetlere, emanete hinayeti alışkanlık yapan cümle bireylere.
İtirazım var sevmekden korkan, anne babayı terk eden sorumsuz nesillere.
İtirazım var dürüstlüğü demoda sayıp ikiyüzlülük modasına uyan yüzsüzlere.
İtirazım var duyarlı olmayan pas tutmuş cümle gönüllere.
İtirazım var sevgi ve saygıya hürmet etmeyen nankörlere.
İtirazım var ni’mete şükretmeyen zavallı kimliklere.
İtirazım var...
v.s.
...
Evet itirazım çok ama umudum bitmedi, sevgim daimdir. SEVGİ ve UMUT oldukca her şey mümkündür unutmayalım.
__________________
Bakar kör ve vurdumduymaz olmayalım, dünyamıza ve insanımıza duyarlı davranalım.
Her var olan değerlidir sözünü dikkate alıp ama sadece takva sahiplerinin Allah katında üstün olduğunu unutmayalım.
Yaradandan dolayı yaratılanı sevelim, çünkü kim olursa olsun, herkesin sevgiye ve ilgiye muhtac olduğunu hatırlayalım.
Bu dünya hepimizin, çocuklarımız geleceğimiz ama yanlız kendi evladımıza değil, ulaşabileceğimiz bütün evaltlara üzerimize düşen görevi yapmalıyız diyorum ben.
Herkes kendi kapısının önünü süpürürse, her nefis aynadaki kendine bakıp düşünüp haraket ederse,,, mahhallemizde, özümüzde pırıl pırıl olmazmı sizece??
Sağlıklı bireyler ancak sağlıklı ailede yetişir ve sağlıklı birey demek sağlıklı toplum demektir, öyleyse sorumluluklarımızın farkına varalım.
Gelin tövbe edelim, duamızın kabulü için öncelikle günahlarımızdan arınmamız gerektiğinide bilelim. Dünyaya ve kendimize, dua edelim herkese.
_________
Duaların kabul olduğu cuma bugün. Dualarda buluşmak dileğiyle, Rabbim hayırlı olan bütün dualarmızı kabul buyursun.
__________
Şahinde Hülya Kahraman / 25.9.2009
YORUMLAR
sevgili gülüm-se
SİZİNDE CUMANIZ MUBAREK OLSUN.Lütfen sabredin.rabbim neylerse güzel eyler.bol bol dua edin.bende inanıyorumki sağlıklı bireyler yatiştirdikmi bu işe kökten çözüm bulmuş olucaz.sabredin..
öyle bir nesil geliyorki türkçeyi sevgi dili olarak konuşan dünya gençliği geliyor.yeterki sabredin ve siz üzerinize düşüni zaten yapıyorsunuz.yazınızla biçok kişiye ulaşıyorsunuz.sizi yürekten kutluyorum.nice bize ışık tutacak mükemmel yazılarınızda buluşmak dileğiyle.sevginiz muhabbetiniz bol olsun.saygılarımla.
Canımmm..
Hayırlı Cumalar dilerim.
İtiraz etmeye hakkımız var elbette.Yanlışa, haksızlığa göz yumarsak en az o yanlışı yapanlar kadar sorumlu oluruz. Kabuğuna çekilme lütfen, senin güzel düşünen, güzel gören yüreğinden kalemi yürüten satırlarına ihtiyacımız var!
Sevgimlesin.