- 803 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ETLE TIRNAK - KIZ ALDIK KIZ VERDİK
ETLE TIRNAK – KIZ ALDIK KIZ VERDİK.
Duymaktan usandığım ve hatta nefret ettiğim cümleler;
Biz etle tırnak gibiyiz.
Biz kız aldık kız verdik.
Ayrılamayız.
Kadın kocasının kötü muamelesinden kendisini ihmal etmesinden bıkmıştır.
Devre , devre boşanmak ister.
Koca her seferinde;
-Kesinlikle olamaz.
Bu evi beraber kurduk.
30 senedir evliyiz.
Biz seninle et ve tırnak gibiyiz.
Hem bak yeğinimi senin kız kardeşinle evlendirdim.
Kuzenime de senin amca kızını aldık.
Biz kız aldık kız verdik.
Biz ayrılamayız.
Kadın,
-Şu şartlarla seninle boşanmaktan vaz geç meyi düşünebilirim:
Artık senin soyadını hiç bir şekilde kullanmam.
Bana ayrı bir ev açarsın.
İstediğim gibi dayar döşersin.
Evime kesinlikle adım atmazsın.
İstediğim gibi gezer tozar , istediğimle aşk hayatı yaşarım, karışmazsın.
Maaşının yarısını bana verirsin.
Altıma son model bir Mercedes çekersin.
Ayrıca bir de koruma tutarım.
Eğer hayatıma karışırsan o seni eşek sudan gelene kadar dövebilir.
Ama sen zinhar ona elini kaldırmazsın.
Bu normal bir evlilik olur mu?
Bilmem böyle bir evlilik devam edebilir mi?
Kararı siz verin.
GELELİM ETLE TIRNAK GİBİ OLMAYA;
Tırnak ete yapışıktır.
Et tırnağı besler.
Tırnakta sürekli gelişir ve uzar.
Bizde onu keser ,törpüler, bakımını yapar , hatta güzelleşsin diye de manikür pedikür yaptırırız.
Dişi isek oje bile süreriz.
Eğer tırnağa bakım yapmaz isek , tırnak aşırı uzar , kırılır ve bazen de yanlara doğru yada içeri doğru uzar ve ete batar.
Aman boş ver bırak uzadığı kadar uzasın ne olur ki dersek, ihmal edersek ,tırnak ete öyle bir gömülür ki kangrene bile sebep olur ve parmağın o boğumu kesilir.
O zaman, hem et ,hem de tırnak, ebediyen yok olur.
Dolayısıyla ,kangren tehlikesinden kurtulmak ,için cerraha gideriz.
Cerrah eti uyuşturur ve tırnağı söker atar.
Yerine yeni , taze tırnak çıkar.
Bazen de et dikkatsiz davranır ve parmağı ya bir yere sıkıştırır , yada üstüne kuvvetli bir darbe almasına sebep olur.
O zamanda tırnağın köküne kan oturur , kararır , çürür ve kendiliğinden düşer.
Yerine yeni , taze tırnak çıkar.
Netice olarak etin veya tırnağın dikkatsizliği veya vurdum duymazlığı nedeniyle et ile tırnak her zaman birbirinden ayrılabilir.
Ayrıldığında da hem tırnak hem , hem et zarara uğrar ve acı çeker.
Önemli olan dikkatli olmak hem eti hem de tırnağı korumak ve bu ayrılığa sebep olmamaktır.
Yoksa etle tırnak ayrılamaz diye bir şey yoktur.
GELELİM KIZ ALDIK , KIZ VERDİĞE
Son günlerde duyduğuma göre ülkemizde Slav yani Rus , Ukrayna , Moldovia vatandaşları ile evlenen ve aile kuran 300.000 Türk varmış.
EEE;
Kız aldık kız verdik ya,
Acaba ileride ne olur.
Kız alıp vermek aşk ve sevgi meselesidir.
Aşık olursan ne milliyetine ne kökenine ne dininine bakacak halin olur.
Siyasetle ne ilgisi var anlamıyorum.
Attila Bozoğlu – Eski Foça
YORUMLAR
Çok basit bir dille işlenmiş aslında konu fena değil ama konunun işlenmesi içler acısı ve sona koyulan talihsiz örnek ;
Son günlerde duyduğuma göre ülkemizde Slav yani Rus , Ukrayna , Moldovia vatandaşları ile evlenen ve aile kuran 300.000 Türk varmış.
EEE;
Kız aldık kız verdik ya,
O zaman bu ülkelerle birleşecekmiyiz?
ilk okulda yapılan
-sana ne
-saman ye
kadar sığ ve yerinde olmayan bir kullanım.
Verdiğiniz örnek yanlış dedim sadece.Yorumum örnek üzerineydi değerli yazar.
''Son günlerde duyduğuma göre ülkemizde Slav yani Rus , Ukrayna , Moldovia vatandaşları ile evlenen ve aile kuran 300.000 Türk varmış.''
Yine söylüyorum bu saydıklarınız sınırları çizilmiş bağımsız ülkeler.Oysa bizim kardeşlerimiz aynı sınırlar içinde yıllarca birlik ve beraberlik içerisinde aynı ülküyü ve amacı paylaşan insanlar.Aile kurmuşuz onlarla.Oysa sizin saydıklarınızın çoğuyla ya otel odalarında birlikteleik olmuş, ya da vatandaşlık kazanmak uğruna yapılan menfaate dayalı evlilikler.Yine söylüyorum.İtirazım örneğinize Saygılar.
neneh. tarafından 9/24/2009 12:16:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
LÜTFEN SON PARAGRAFI İYİ DEĞERLENDİRN.
Sayın Emine Hanım,
Yazımın son paragrafımı iyi okursanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız umarım.
Netice olarak etin veya tırnağın dikkatsizliği veya vurdum duymazlığı nedeniyle et ile tırnak her zaman birbirinden ayrılabilir.
Ayrıldığında da hem tırnak hem , hem et zarara uğrar ve acı çeker.
Önemli olan dikkatli olmak hem eti hem de tırnağı korumak ve bu ayrılığa sebep olmamaktır.
Yoksa etle tırnak ayrılamaz diye bir şey yoktur.
Bu gün resmi kayıtlara göre slavlarla nikah kıydırarak evlenmiş 300 aile var.
Nataşalarla ilişki kuranlar benim konum değil.
Anlatmak istediğim;
Biz etle tırnak gibiyiz.
Kız alıp kız vermişiz.
Asla ayrılamayız lafları ile kendimizi rahata alır ve vurdum duymazlık yaparsak , bal gibide etle tırnak ayrılabilir.
Tekrar yazıyorum.
Ayrıldığında da hem tırnak hem , hem et zarara uğrar ve acı çeker.
Önemli olan dikkatli olmak hem eti hem de tırnağı korumak ve bu ayrılığa sebep olmamaktır.
Her iki tarafında dikkat etmesi , birbirini kırmaması ve koruması , hoş görmesi elzemdir.
Saygılarımla,
Not:
Lütfen yayınlayacağım Demokratik Açılım öykümü de okuyum yorumlarınızı yazarsanız müteşekkir olurum.
Saygılarımla,
Attila Bozoğlu - Eski Foça
O saydıklarınız ülke değerli yazar.Yıllar önce sınırlarını çizmişler.Bizim bahsettiğimiz kardeşlerimiz ila nihaye birlikte aynı yola başkoyduğumuz insanlar.Konuyu saptırmayalım lütfen.Bizler önce aynı yola baş koymuşuz.Sonra aynı yastığa baş koymuşuz.Ruslarla sadece 300.000 insan aynı yastığa baş koymuş o da çoğu otel odalarında.Daha dikkatli değerlendirelim lütfen birliktelikleri.Saygılar.
neneh. tarafından 9/24/2009 11:45:55 AM zamanında düzenlenmiştir.