- 511 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu düşüncelerinden sıyrıldığında ise konaktaki kadınları gözlerinin önüne getiriyordu.Hele de kocasının birinci karısından olan kızı Ayten’i gördükçe kendi kendini teselli ediyordu.
“ Aman canım Ayten kadar da mı olamayacağım.Yarım porsiyon bir kadın.Bu haliyle o ,üç tane çocuk doğurduktan sonra ben ise çok rahat doğurum.Korkacak ne var canım bunda.Allah,bana da bir kolaylık sağlar canım.Hem benim sağlığım da yerimde.Vücudumda da bir anormallik yok zaten…”
Selma’nın sesiyle birden irkildi.Hatta birkaç kez kapıyı tıklamıştı ama Buse’den yanıt alamayınca
“-Huu Buse gelin,neredesin.Yatıp uydun mu yoksa ha…Ben geldim.Düşmanın, kavgalın Selma geldi…”
Konuşması,insana dokunmuyordu.deli dolu bir kız olduğunu Buse de kanıksamıştı artık.Adeta yaptıkları kavga da onları kaynaştırmıştı sanki…O olaydan sonra Selma,Buse’nin yanından çıkmaz olmuş,bütün dertlerini onunla paylaşıyordu artık..Konağın diğer kadınlarını defterden silmişti.Varsa yoksa Buse’si vardı onun için…
İçeriye girmiş Buse’ye bir şeyler anlatıyordu.
“-Buse gelin.,bu sefer benim şansım açıldı gibi ha.Sana da anlatmıştım ya şu evlenmemiş emekli memuru.Haftaya anası ile birlikte komşumuz Zehra’lara gelecekler.Ben de oraya gidecem gız.Beni anası görecek,bakalım beğenecek mi.Valla çok heyecanlıyım Buse gelin.Sen de gelir misin gız..Senin fikrini de almış olurum ha…”
“-Senin için gelirim Selma abla.Hem niye panik yapıyorsun ki.Valla fıstık gibisin kız abla.Seni beğenmeyecek erkeğin aklından şüphe ederim ben…”
“-Valla Buse yenge sen bir tanesin.Canım benim.Gel sana bir sarılayım…”
İkisi de birbirlerine sarılıp gülüştüler…
dostum,,,
harika bir edebi dilin var.
bu busenin gözyaşları serisini ya baştan okumam gerekiyor.
ya da, kitap haline gelince
bir solukta yudumlamam gerekiyor.
saygımla.