- 1371 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SATILIK VATANSEVER
Vatansever dediysek, uzun menzilli füze savunma sistemi.
Yani, Patriotlar satılık olan.
ABD nin elinde ihraç fazlası kelepir Patriotlar varmış duyduğumuza göre.
Sudan ucuzmuş.
Yetişen alıyormuş.
Bir dostluk kalmış sadece, stoklarda.
ABD nin gözüne girersek bize verebileceklermiş..
Bizden daha dost kim var ki ABD ye?
Bugünlerde, lunaparklardaki bir tabladan kafasını çıkartıp geri kaçan ve çocukların lastik tokmakla kafalarına vurup puan aldığı oyundaki kafalara benzer kafalar "en dost biziz, en dost biziz, bize verin, bize verin" diyorlar sanki.
Kime nasip olur bilemeyiz, ancak bize nasip olsun diye ellerini oğuşturanlar olduğu gibi, Türkiyeye kakalaya.. şey yani, nasip olsun diye uğraşan müttefiklerimiz de var.
Tabi çok kolay değil büyük paralarla ülkenin geleceğini uzun vadeli borcun altına sokmak.
Haklı nedenleri olması lazım.
Füze savunma sistemi satın almanın nasıl bir haklı nedeni olabilir?
-Silah satışından komisyon almak için aleste bekleyen aracıların uzun süre ekmeksiz kalması olabilir mi?
-"Hımm, bu tam da sizin ihtiyacınız olan şey.Yani biçilmiş kaftan adeta. Kaçırmayın derim" diye fikir empozelerini, silah üreticilerine pazarlayan sahte uzmanların pişkinliği?
-Gerçekten ülkemizin füze tehdidi altında olduğuna inandırmak için, "Bu iran var ya,Tahrandan ta Taksimin göbeğine ulaşabilecek füze geliştirmişler.Ölümü görün ki bu sefer, Irakın bulunamayan kimyasal silahları gibi de değil üstelik, gerçek füzeler" diyenlerin inandırıcılığı olabilir mi ya, o haklı neden?
Hatırlarız hepimiz, yakın geçmişte Bush’un son zamanlarında ABD nin İrana müdahalesi için, kontrolleri altındaki medyaya sipariş ettikleri İran karalamaları kampanyalarını.
Halkı komşumuzdan soğutmak için atmadıkları takla kalmamıştı.
Şeriat geliyordu, mollalar azmıştı, irtica paldır küldür kapımızdaydı.
Recm videoları peynir ekmek gibi dolaşıma verilmişti.
Küçük çocukları başörtüleriyle boğazlıyorlardı neredeyse bu dinciler.Hep İranın etkilemesi, rejim ihracıydı nedenleri.
Birileri İrana ders verse ne güzel olurdu?
Ülkemiz şeriat ve irtica tehlikesinden kurtulurdu.
Biz de hayır duamızı eksik etmezdik "İrana haddini bildiren" ABD den.
Bu iklimi yaratmaya çalışmadılar mı geçmişte?
Üstelik, bu şekilde içeride de sopayı elde tutmaya azimli çevreler legalleşebiliyordu.
Bir taşla iki kuş yani bir anlamda.
Olmadı, ABD Iraktan sonra tereddütte kaldı İran için.
Şimdi, birkaç gündür medyada haberlerini okuyorsunuzdur.
Yunanistan uzun menzilli füze almış kendisine.
Türkiye tehdit altındaymış.
"Derhal, Yunan füzelerini bertaraf etmek için bir şeyler yapmalıyız" havası olgunlaştırılmaya çalışılmıyor mu size göre de?
"Acaba ne yapsak, ne yapsak...Nasıl etsek de bu füze tehdidini bertaraf etsek. Hah, buldum.. Bir yerlerde satılık vatanseverler vardı galiba kulağıma çalınmıştı." diye Patriotlar gündemdeki yerine oturtulmaya çalışılıyor olabilir mi?
Medyanın hangi kesiminin de bu amaçlarla kulanılabildiğine de dikkat etmek gerekiyor.
Eş zamanlı olarak belki de İran cephesinde de yeni gelişmeler bekliyorum şahsen önümüzdeki günlerde.
Molla, şeriat, irtica, türban, din, iman, rejim tehlikesi ,recm, evlilik yaşı vb. gibi konular ısıtılır tekrar tekrar sanıyorum.
Ta ki, "Madem böylesine kötü, fena ve de aynı zamanda çok sinsi ve tehlikeli olan İran ve Yunanistan için alınıyor bu tedbirler, napalım milyar dolarlık faturayı artık sineye çekeceğiz" havası oluşturulana kadar.
Herşeye rağmen çıkabilecek cılız sesler de nasılsa ihmal edilebilir.
İş, lunaparktaki çocuklara düşüyor artık.
"Bize satın, biz isteriz" diye yukarı fırlayan her kafaya lastik tokmağı indirirlerse oyun bozulur.
Satılık vatanseverlerini satacak "Satılık vatansever" bulamazlarsa, Patriotları ellerinde kalır.
Haydi çocuklar, göreyim sizi.
Öptüm...