- 1676 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÜŞÜDÜĞÜNÜ DÜŞÜNMEK
ÜŞÜDÜĞÜNÜ DÜŞÜNMEK
Üşüdüğünü düşünmek buz kesiyor yüreğimi. Haberlere batkımda memlekette bayağı soğuk. Gerçekte üşüyen sen olmasan bile gel gör ki duygularım üşüyor. Elbet vardır soğuğa bir tedbiriniz, memleketin huyunu bilmeyenlerden değilsiniz. O zaman neden üşüdüğünü varsaydığımı soracaksın. Ne yapayım senin için kaygılanmak hayatımın bir parçası oldu. Aslında bunu hem senin için hem de kendim için yapıyorum. Birde sen böyle benim için üşüyebilsen yahut yanabilsen. O zaman senin için donmak gelirdi içimden. Benim için yanmazsan cehennemde yan diyemem. Çünkü senin yanmanı isteseydim senin için yanmazdım.
Böyle malayani sözlere ne gerek var diyebilirsin. O zaman özetleyeyim. Kâinat sevgi temeli üzerine kurulu ve ben bu dinamiği işletmeye çalışıyorum. Evet, bu bana Allahın bir vergisidir. Senin anlamanı beklemiyorum, takdir onundur.
Senin benim üzerimde birbirine zıt iki etkin söz konusudur. Bunlar sana komik gelebilir ama çokta önemli değil, dediğim gibi senin beni anlamanı beklemiyorum. İlki: hayatıma ayrı bir anlam katıyorsun. Gayeme ulaşmada bana güç veriyorsun. Ama sen bunun farkında değilsin. İkincisi: dikkatimi dağıtıyor, yapmak istediklerimi yapamamama sebep oluyorsun. Eminim sen hiçbir şeyin farkında olmadığın gibi bununda farkında değilsin.
İhsan POLAT 13.03.1993 İstanbul