- 864 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
bayramı bayram gibi yaşamak
aziz dostlarım mübarek ay başlamasıyla bitmesi bir oldu bu mübarek ayda istenmeyen hadiselerde yaşamadıkta degil hiç unutulmaması gerekenlerden biride malum sel felaketi ama ne yazıkki çabuk unutmayı seven bir toplumuz bu yüzdendirki başımız beladan hiç kurtulmaz .
ramazan ayının bize getirdigi en güzel hediye tabiki bu zorlu sınavdan sonra bayramı yaşamamız bu denli sıkıntılı bir süreçten sonra bayramı agız tadıyla geçire bilecekmiyiz ekonomik krizin kendini dahada his ettirdigi günler yeni yeni yaşıyoruz hani şu teget geçen aslında hiç olmayan sürtünüp geçen ekonomik kriz bazıları için öyle olabilir ama varoşlarda hiçte öyle degil evlerde mali durumlar yüzünden kavgalar sıkca yaşanmaya başladı bile cinnet geçiren ve manyak bir toplum olma yolunda baya iddalıyızda gün geçmiyorki bir cinayet işlenmesin öyle normal cinayetlerde degil sapıkca ve canice kafa kesmeler parcalayıp cesedi yakmalar meftaya olmadık işkenceler uygulamalar soruyorum bize neler oluyoır cevabı zaten soruda gizlide bel anlatayım fertler olarak ben sen diye kutuplaştıgımız için toplum saglıklı düşünmeyi unutmuştur takım tutar gibi kişileri tutmaktadırlar öyleki tuttugu kişi aç kalmasına sebep olsa bile toz kondurmuyor çünki o kişinin kendi fikirlerini savundugunu sanıyor o yükseldikce kendisinin yükseldigini sanıyor halbuki ekonomisi alt üst olmuş aç ama o bunun farkında bile degil çünki düşünme yetisini kaybetmiş.
tüm bu olumsuz tabloya ragmen yaşıyoruz ve nefes alıyoruz yaradana sıgınırımki düşüne bileyim kuran okuyanlar bilir okumayanlar bilgisayarlarından baksınlar kuranda akılla ilgili kaç ayet var unutmayınki yaradan akkıllı ve düşünen mümini seviyor
iyi bayramlar dilegiyle şeker tadında ramazan bayramınızı kutluyorum