....
....
YORUMLAR
İyi bayramlar sevgili dost.
Belki o zamanlar ayrıydı düşüncelerimiz. Ama yanılgımız bölünmüş olmamızdaydı. Unutmuştuk ya da daha öğrenememiştik ülke bütünlüğünün halkın bütünlüğüne bağlı olduğunu.
Günümüzde ise, sağcı/solcu ayrımı yok belki. Ama o gün bizi bölen güçler bu gün başka bir biçimde bölmeye çalışıyorlar. Ülkemizin bütünlüğü ve bekası için dikkatli olmalı, geçmişten dersler çıkarmalıyız.
Acı da olsa, gerçekleri hatırlattığın için teşekkürler.
Sağlıklı ve Mutlu nice bayramlara. Şiir'le kal.
- Aslında iftardan önce şu kalabalığa baktım da oruç namaz falan hep bizim gibi garibanlara mahsus gibi..dedi ali..
Her zaman öyle oldu bu..her şeyin yükünü daima biz garibanlar çektik ..dedim..
Beğeni ile okudum değerli kardeşim işte bu yoruma aldığım bölüm etkiledi beni galiba evet aynen öyle.....Hayırlı bayramlar diliyorum.
Saygılarımla
Bahar
Şimdikileri anlamak çok zor değil mi dostum dedi yine o yumuşak sesiyle…
“Ömrü hayatlarında hiçbir baltaya sap olamamış,sadece birkaç slogan ezberlemiş kulaktan dolma kalıplaşmış cümlelere saldırıp provakatörlük yapıyorlar..tek bildikleri..faşist…komünist söylemi…Başka bildikleri yok…bunları geçmişlerinde kıyıda köşede kalmışlar adam yerine konmamış hiçbir eylemde bulunmamış iyi gün dostları…Kavga olursa bayram ederler…Sevgiden saygıdan bi haber yaşarlar…
İyi güzel diyorsunuz da....
80 lerdeki sağcıları/solcuları düşününce de içim acıyor be dostum...
Neydi o kurtarılmış bölgeler falan...Bu sokak bizim,şu sokak sizin..
her neyse,paylaşımınız için teşekkür ederim.Epey gerilere gittim/geldim
Şiirinizede diyecek yok.çok harika
Sizin bayramınızda mübarek ve hayırlara vesile olmasını dilerim
Saygılar
nerimanK tarafından 9/19/2009 1:06:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir gün seçim müdürünün yanına gitmiştim işim dolayısıyla. İşlerimin bitmesi için müdür beyin odasında bekliyordum işimi sınıf arkadaşım takip ediyordu o da seçim brosunda çalışıyordu.
Seçim müdürü ile koyu bir sohbete dalmıştık. O benden 7 yaş fala büyük. Sağ sol meselelrini konulşurken birden durdu" Biliyor musunuz Türkan hanım 12 eylül öncesi siz ve ben oturup böyle hiç sohbet edemezdik değil mi. Çünkü siz solcuyudunuz ben sağcı"
Bir an düşündüm " evet" dedim Hklıydı. Hiç birimiz bir diğerimizi dinleme zahmetine bile katlanmadı ve işte geldiğimiz son.
Güzel bir konuydu. Teşekkür ediyorum paylaşımınız için. Bayramınzıı kutluyorum. Saygılar yüreğinize