- 1310 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir olmak Biz olmak güzel şey!
Sevgili dost kalemlere ve değerli yöneticilere.
Sizlerle birlikteliğimin ikinci yılı ve daha uzun yıllar bu görünür ve görünmeyen dostluğumuza devam etmeyi dilediğim bu hayırlı gecede,
Paylaşımın ne kadar değerli olduğunu, desteğin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha sizlerle birlikte yaşadım ve anladım.
Anladım ki, yalnız değilim.
Anladım ki benim gibi düşünen, yaşayan,ağlayan hatta kızıp bağıran ve uzanan eli tutan nice bizlerin arasındayım. Bu şimdiye kadar görmediğim ve benim için çok şey ifade eden özel olma durumuydu bu.
Ailem gibi gördüğüm, bazen aileme dahi paylaşmadığım özelimi burada sizinle paylaşıyor olmak bile bizi birbirimize yakınlaştıryor. Görmesekte, tanımasakta ortak bir noktada buluşuyoruz ya, inanın elli yıllık tanıdıklarımdan daha samimiyiz.Ben böyle hissediyorum en azından. Ya siz? Cevaplarınızı duyar gibiyim. Ben de diyorsunuz!
Sevgili dostlar, bu paylaşım arenası bir çoğunuz gibi benim de hayatıma çok güzellikler kattı. Sosyal hayatta içe kapanık, kendini fazla ifade edemeyen ben, şiir denemelerimi bütün acemi cesaretimle kocaman bir grup olan, çoğunluğuda öğretmen olan siz sevgili dostlar arasında yazıyor olmak gelişmemde en büyük işaret ve cesaretti.
Hepinize saygımı ve sevgimi, dualarımı iletiyorum.
Allah gönlünüzce bir Ramazan Bayramı yaşatsın sizlere ve tüm müslüman alemine.
Acısız,kedersizve kansız nice güzel Ramazan-ı Şerife ulaştırsın Rabbim hepimizi.
Bayramınızı Kutlar esenlikler dilerim.
Özellikle ANSIZIN ( HABİB DAĞ) Beyfendiye teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim.
Böylesi bir imkansızı başardığı için.
Rabbim hepimizi sevdiklerimize bağışlasın...(Amin)
SONGÜL ONUR
(Hüzünlüşarkım)
YORUMLAR
Anladım ki, yalnız değilim.
Anladım ki benim gibi düşünen, yaşayan,ağlayan hatta kızıp bağıran ve uzanan eli tutan nice bizlerin arasındayım. Bu şimdiye kadar görmediğim ve benim için çok şey ifade eden özel olma durumuydu bu.
Evet yalnız değiliz. Tek başımıza hiç bir şeyiz ama birlikte kocaman bir yumruğuz.
Çok özeldi yazınız. Geçmiş bayramınızı en içten dileklerimle kutluyor, bayramların sevgi, kardeşlik ve mutluluk getirmesini diliyorum ülkeme ve tüm dünya insanına.
Sevgiler yüreğinize
Okuduğum bu yazı itibari ile Saygınlığına tabir bulamayacağım Ulvi his ve düşüncelerin Mimarı Saygıdeğer kardeşim;şahsi anekdotlarınız aslında toplum yarası olduğu için ve sizde yazınızda buna değindiğiniz için size şükranlarımı arz ediyor.Cenabı Haktan arzu ettiğiniz her şeyin daha üstesi ile size nasip olmasını temenni ediyorum.Eğer tüm insanlık olarak bu amacı anlar ve ben-sen değil >>BİZ>> ruhuna sahip olabilirsek aynen bu siteyi açmış olan Saygıdeğer kardeşlerimiz gibi işte o zaman başarının - kazanmanın ne olduğunu çok iyi anlayacağız.Size Saygı ve Sevgilerimi iletirken Bayramınızı can-u gönülden tebrik ediyor tüm günlerinizin bayram iştahı ile geçmesini Rabbimden niyaz ediyorum.A.E.Olun...