- 1399 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
İNTERNETTEKİ AŞKIM
İlk kez bana gelen yanlış bir e-posta sayesinde tanıştık. Başka bir adrese attığı e-posta her nedense benim adresime gelmişti. Açıp okudum istemeden neyin nesi diye. Fakat baktım ki önemlide bir konu. Eee ne olacak şimdi. Oturdum bende bir ileti yazdım ve yanlışlığı anlattım kendisine. Çok teşekkür etti duyarlılığım için. Bende vazifesini yerine getirmiş biri olarak işimin başına dönebilirdim.
İki gün sonra yeni bir ileti Umuttan. Ama bu kez bana yazmış iletiyi. Merakla açtım okudum:
“Geçen gün gönderdiğim yanlış posta için sanırım sizden yeterince özür dileyemedim. Tekrar özür dilerim. Fakat şu bir gerçek ki duyarlılığınız beni çok etkiledi ve sizinle arkadaş olabilir miyiz umuduyla sizi msn adresime ekledim. Kabul ederseniz. Sevgilerimle; Umut”
Çok şaşırdım ilk anda, ne diyeceğimi bilemedim ve bende bir cevap yazma gereği duydum:
“Bu nazik davetinizi kabul edebilirim fakat bana bir iki gün müsaade edin. Sevgilerimle… Deniz”
Aradan iki gün geçmişti yeni bir ileti Umuttan. Ama bunu burada sizinle paylaşmak istemiyorum özel zira. Kısaca çok güzel kendi yazdığı bir şiirdi. Benim için yazmış. İlk kez birisi benim için bir şey yapıyor ve şiir yazıyordu. Çok heyecanlandım. Bende karşılık vermek zorundaydım ama şiirde yazamazdım ki! Öyle bir kabiliyetim ne yazık ki yoktu. Ben de ona Nazım Hikmetten bir şiirle karşılık verdim.
Arkadaşlığımız çok güzel ilerliyordu. Hemen her gün görüşüyorduk msn de. Umut o kadar ince düşünceli ve hassa bir insandı ki anlatamam!
Hemen her fikrimiz uyuşuyordu.
Aradan iki üç ay gibi bir süre geçti. Bende bir tuhaflık başlamıştı. Umut’u herkesten kıskanır olmuştum. Galiba ben aşık olmuştum. Sırf bu yüzden erkek arkadaşımdan bile ayrıldım. Artık ben bir hayali seviyordum. Umutta aynı şeyleri hissetmiş olacak ki buluşma ve tanışma teklif etti. Bir hafta sonra cumartesi günü nihayet tanışacaktık. İçim içime sığmıyordu. Bir hafta bana geçmek bilmedi. Hep ilk karşılaşma anımızı hayal ettim. O da aynı şekilde. İkimizde temizlik ve saflığın sembolü beyaz gömlek giyecektik. O bana sevginin sembolü tek gül ile bense onun sevdiği çiçek papatya ile gelecektim. O İstanbul’da ben Antalya’da. İkimizin de ortak kararı çok sevdiğimiz Ankara’da buluşacaktık.
Baksanıza sevdiğimiz şehir bile aynı!
Uçak saatleri yakın zamanlarda bilet aldık ki buluşmamızı daha fazla erteleyemezdik.
İşte nihayet Ankara’dayım. Birazdan sevdiğimin kollarında olacağım. Onun da uçağının inmesine az bir zaman kaldı. Son kez üstümü başımı, elimdeki papatyaları kontrol ettim. Artık onu karşılamaya tamamen hazırdım.
İşte İstanbul uçağı da indi. İnen yolculara pür dikkat bakıyorum Umut gelecek ve ben ona doyasıya sarılacağım ve onu ne kadar çok sevdiğimi söyleyeceğim.
O da ne karşıdan son derece alımlı; hatta benden bile güzel üstünde beyaz gömlek, elinde kırmızı bir gül ile bana yaklaşmakta. Onun da yüzünde tarifi imkansız bir ifade. Sanki bende farklıda. Elini ilk uzatan ve ilk konuşan gene o oldu ben halen şoktayım:
--Merhaba Deniz hanım, ben Umut!
__ Merhaba Umut hanım, ben Deniz?
Serap Baycan
"Canım arkadaşım; umarım mesajımı doğru alırsın.:))"
YORUMLAR
SENARYO TÜRK İNSANI VE KALEMİNDEN OLSADA SONU HİÇTE TÜRK FİLİMİNE BENZEMEDİ..TUTMADIM BEN BU KURGUYU..OYSA NEFES ALMADAN OKUYORDUM..SONUÇUDA KAFAMDAKİ GİBİ BELİRLEMİŞTİM..OLMADI KANDIRDINIZ HEPİMİZİ BAK..SEVMİYORUM SİZİ MIZIKÇILIK YAPTINIZ..BİZİM GİBİ " bir varmış bir yokmuş.."HİKAYELERİYLE YETİŞEN KUŞAĞA BÖYLE BİR ŞEY NASIL YAPILIR..
EVET ŞAKA Bİ TARAFA ÇOK HOŞTU..DİĞER YAZILARINIZI DA OKUYARAK BURAYA GELMİŞTİM ..YORUM YAZMADAN OKUYUP GEÇİYORDUM AMA BU BİR MIKNATISTI SANKİ ..KENDİ MAGNETİĞİNİ OLUŞTURUYORDU..KUTLUYORUM KALEMİ VE YÜREĞİNİZİ..
burda bir kandırmaca olmasın...!
yazının ortasında aşık oldum diyorsunuz...!
erkek arkadaşımdan bile ayrıldım bu yüzden diyorsunuz...
sonunda bir bayanla karşılaştığınızı söylüyorsunuz...
kandıramazsıın beniii.!
bence erkekti o...
bir bayan için kalkıp ta başka şehirlere gidilmez diyorum.yani bayan bayana tanışmaz bu kadar mesafe de.
Süper bir yazı. Sonucun bir hüsranla biteceğini tahmin ederken şok oldum...
'' o da karşıdan son derece alımlı'' derken anladım ve yazının sonuna nasıl vardığımı anlamadım. İlk başta Umut'un gelmeyeceğini düşündüm ve sonrası bir bayan...
Gercekten yazı çok akıcı ve ironisiyle keyifliydi...
Yüreğinize sağlık...