- 1332 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Sizin Kaç Dalınız Var?
Sizin Kaç Dalınız Var?
Hayata tutunmak için kaç dalınız var?
Güçlü, heybetli bir çınarsınız belki, belkide 5-6 kardeşsiniz
Düğünde bayramda bir araya gelip cıvıl cıvıl olması ne güzel şeydir babaocağının. Hayata hazırlandığın, bir çok güzel anılarının gözünde canlandığı yerdir babaocağı.
Yuvadan uçup gittiğin gün derinden sızlar duvarları bile.
Zaman su gibi akıp geçer herşey yolundaysa, ya değilse?
Ya bir başınaysan gurbet ellerde, ya derdini anlatacak/sevincini paylaşacak bir kardeşin bile yoksa yanında.
Sen hiç güçlü bir çınarken, dalsız budaksız kuru bir ağaç gibi hissettin mi kendini?
Arkadaşlarının kardeşleri geldiğinde yada o kardeşime, ablama, abime gidiyorum dediğinde senin için sızladı mı hiç?
Sen annen,baban, kardeşlerin varken ÖKSÜZ-YETİM hissettin mi kendini?
Asıl olanın eşin çocuğun olduğunu, gerisini yalan olduğunu en acımasız bir şekilde farkettin mi hiç?
Canından parçanın kırk kat el olduğunu hatta elin bile ondan daha yakın olduğunu gördün mü hiç?
Peki sen gizli gizli ağladın mı hiç?
Uzaktan uzağa özenerek baktın mı başkalarına?
Seni hiç yaşarken gömdüler mi?
Bunca şeye rağmen dimdik ayakta kalmak, sımsıkı sarılmak gerekir elimizdeki dallara.
Benim üç dalım var. Eşim, oğlum ve ben.
Sizin kaç dalınız var?
Yazan:Sesiz Peri
Eşsiz yorumuyla yazıma hayat veren değerli arkadaşım GAMZE DAĞ’a sonsuz teşekkürler.
YORUMLAR
Hepinize değerli yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.
Allah (C.C) en öncelikli ve en sağlam dalımız bunun bilincindeyim. Rabbim elimizdeki dalların eksikliğini göstermesin.
Elbet eksik ve hatalarım olacaktır. Eleştiriye açığım. Bizler hüzünlendiğimizde artıları göremediğimiz de oluyor.Halimize binlerce kere şükürler olsun.
Güzel bir konuya değinmişsin S€ssiz P€ri fakat ne yazık ki konu da öyle çok eksiklerin var ki...!
Öncelikle o dalların sağlıkları...
Düşünsene eğer dalın birinde hastalık olsaydı yetim veya öksüzlüğünü düşünmek aklına bile gelmeden hayatın çabalamakla geçecekti.
Sonra bil ki eşten,çocuktan bile daha önemli biri var hayatta.Allah insana can vermiş onun kıymetini bil,ona herşeyden daha çok değer ver.Sakın kürkçü olma ama kürkçü gibi davran.Bırak seni seven az ama öz olsun,çünkü insanlar teşhis etmek öyle zor ki...
Anamız babamız bize danışarak kardeş yapmadılar.
Normaldir bir zaman sonra herkes yeni çevreye,yeni aileye karışıyor birbiri ile anlaşamıyor.O zaman evli evine köylü köyüne demesini,hatta gidene mendil sallamasını bil.
Kazanan emin ol ki sen olacaksın.
sevgili SESSİZ PERİ
benimde bir çok dalım var.hemde onlarla çok mutluyum.ama bu dalları budamak isteyen bir de bekçim var.aynı içi kof olmuş çınar gibiyim.heybetliyim,herşeyim var sevdiklerim var ama mutsuzum.sizinde yüreğinize sağlık.sizin yazınıza küçük bir dipnot ekliyim dedim.yazılarınız daim olur inşallah.sevgilerimle.