- 664 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
163 - AKLANMA
Onur BİLGE
Hiçbir kayınpeder onun kadar sevilmemiş ve saygı görmemiştir. Eşinin babası değil, kendi babasıydı, o. Annem onun varlığıyla güçlü hissederdi kendisini ve onun soyadını taşımakta olduğu için gurur duyardı. Bir kanadı babamdı, bir kanadı dedem... O ölünce kendisini kaybetti!
Babam, küçükken havale geçirdiğim ve çok hassas bir ruh yapısına sahip olduğum için hiçbir cenazeye götürmedi, beni. Ablamla Şermin’e emanet edip çiftliğe gittiler.
Oraya vardıklarında cenaze yıkanıyormuş. Annem, erkeklerin arasına girememiş, oralarda dolanmış durmuş, ağlayarak. Bazıları teselli için yanına gelmiş:
“Beybabamı görmek istiyorum!” diye hıçkırıyormuş.
“Ağlama. Giderken göstereceğiz, sana.”
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 7
TIRNAK - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Onun için doğum olmadığı gibi ölüm de yoktur. Doğumu da ölümü de yaratan O’dur. Hüvel Baki, bir teselli sözüdür. Herkesin öleceği düşünülürse, ölümü kabul etmek kolaylaşır. “Elle gelen, düğün bayram...” denir ya. İşte öyle...”
evet ölüm Allahin emri bu gercegi güzellikle kabul edebilmeliyiz.
evet bazen ardi ardina öyle seyler olur ki
anlatsan kimse inanmaz ögretmen gibi.
Allah kimseye kötü olaylari ardi ardina yasatmasin.
evet yalanmi gercekmi birsey ortaya illaki bir gün cikar.
dogruyu söyleyen kazaniyor sonucta daima.
cok güzeldi yine herzaman ki gibi bin bir konuya degine bilecegimiz bir yaziydi.
ellerine emegine saglik.
sevgilerim sonsuz.