- 546 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTULUŞUN VESİKASI...
Yaşanılanların anlatılamaması var ya…Dost’lukların-arkadaş’lıkların-akraba’lıkların-ahbap’lıkların yaşam koşulları içerisinde ister doğru-ister yanlış,bilerek veya bilmeyerek durumlara aslına bakmadan,hakikatler araştırılmadan inanarak unutulmak var ya…Evet,bir nevi dışlanarak unutulmak var ya…Gökyüzünde sema’ya dağılan yıldız’ların geçicide olsa bulut’lar arasında kayboluşu olur ya…Kainata arz olunmuş Güneş’in o billur ışıklarını yine kainatın sistemi gereği kendisini yoktan var eden Yaratıcıya biat ederek bazen ışıklarını geri çekip piyasaya aksetmemesi olur ya…Bir zamanlar memleketinde henüz çocuk yaşlarında bir genç olan ama ne hikmetse siyasette-ticarette-ahbaplıkta-akrabalıkta yardımlaşmalarda hiç unutulmayan daima birinci sırada aranan,baş tacı yapılan daha larına uzatmaya gerek yok,bir gün bu hep aranılan insan varlıktan yokluğa düştüğü zaman içindeki namussuz gurur’la ortadan kaybolunca unutulan ve ismi belki şere.size çıkan gerizekalı (kendi tabiri ile) salak ben var ya…
Dilimden düşürmediğim bir dua ile cümlemi bağlayayım,bugün beynim yorgun yine…
‘’Rabbim düşmanımı dahi varlıktan yokluğa düşürmesin’’(Amin)
30.04.2008 23:10
Haraca bağlanmış duygu’ların
Hüsrana uğramış ideal’lerin
Kaleme gelmeyen sitem’lerin
Bilinmeyen,görünmeyen isyanların
Satışa çıkmış beyin’lerin
Kelepçe takılmış dil’lerin
Mazgal altındaki düş’lerin
Ütopia sayılan ülkü’lerin
İflas bayrağındaki beyin’lerin
Aile’den uzaktaki sevda’ların
Hiçe uğramış denge’lerin
Piyasayı sarmış köpek’lerin
Hayata bakışın
Yaşama kanışın
Geleceğe dalışın
Nesillere bakışın
Gerçeklere şaşışın
Yaşamaya küsüşün
Özlemlere …………
Bir isyanıdır bu
Sessiz ve nefessiz haykırışın
Vesikasıdır bu KAHRETSİN beee…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.