HAYIRLI OL !
........Kadir gecesi hepimize hayırlı olsun.O mübarek gecenin bin aydan hayırlı olduğunu biliyoruz ve inanıyoruz buna.
........Kadir gecesinde hayırlı ol desek daha etkili olur.İnanmayan,İbadet etmeyen,Allah’ı (CC) ve Hazreti Muhammet (A.S.)’ı sevmeden,İslam dininin gereğini yerine getirmeden hayırlı olmak mümkün olabilirmi ?
........Allah (CC) Kur’an-ı Ramazan ayı içinde indirdi.Buna inanmak Kur’an-ı öğrenmek,Öğretmek,Anlamak,Dinlemek,okumak ve Kur’an ile amel etmek hayırlı olmaktır.
Allah’(CC)nun yasakladıklarını terketmek,emrettiklerini yapmak hayırlı olmaktır.
.........Kadir gecesi hayırlı olsun diyenleri ben hayırlı ol demeye davet ediyorum.Geliniz hep birlikte hayırlı olalım.Dargınlıkları kaldırmak için çaba gösterelim.Nefsimizin idaresinden hak iradesine geçelim.Gönül kırmayalım,Yalan konuşmayalım.Haram ve yetim malı yemeyelim.Şeytanın bize yüklediği kin,nefret ve kendini beğenmişliği bırakalım.Fakirleri gözetelim.Zekat ve fitre verelim,hayır ve hasenatta bulunalım.Dedikodu yapmayalım.Birbirimizi sevelim.Allah (CC)’nun emrettiği gibi dosdoğru olalım.Kendimizi çok iyi sanmayalım gerçekten iyi olabilmek için çaba gösterelim.
..........Efendim ben; Kadir gecesinden başlayarak her gece ve gündüz hayırlı olmanızı diliyorum.