- 1466 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMAK ARTIK AĞIR GELİYOR
Aslında iyiye dair hiç bir hatıram olmadı.Yada belkide ben böyle görüyorumdur nedeni bilinmez belki benden dolayı belki hayttan dolayı belki hayatıma giren (Yalan insanlardan) dolayı ama olmasını istediğim bi hatıra var aslında olmıyacağını bile bile onu istemek evet biliyorum saçma çokmu şey istiyorum.Sadece yürekten sevebilecek bir kişi sevgisi gerçek olan bi kişi gitme dedim!ama ama dinlemedi hiç sevmemişdiki sadece başka bir kişiyle olmak uğruna kurduğu yalanlara beni alet etti.Çok koymadı bana geç’de olsa siliyorum yaraladığın kalbimi ama bi başkası daha yaralarsa bu kalbimi kaldıramaz bu bedenim o acıyı şu anda dahi allaha emanet duruyor.Ozaman kim bilir ne olur!çıkar bi çatının başına gözlerini kapatarak o yaşamak istediği şeyi gözlerinin önüne getirir ve kendini boşluğa bırakır.İşte ozaman bu yalan dünyada ilk defa bişeyi gerçekleştirir ölmeyi başarırır .Hayat istediğini aldın benden sevmekten ve sevilmekten vaz geçdim artık neydi beni böyle çaresiz yapan gidiyorum artık birbaşıma. . .Tükettiğin Umutlarımla nerde olduğun değil nereye gittiğin önemli bilde ben bilsem nereye gideceğimi ZALİM DÜNYA BU SZÖLERİM SANA. . .
YORUMLAR
Sevgili isyankar_16, yazınızı duygu durumunuz yönünden irdelemek gerekirse; umutsuzluğun insanlara yakışmadığını belirtmek isterim. Aslolan peşinen yenilgiyi kabullenip pes etmek değil, kalıp mücadele etmektir. Herkes en kötü durumu kendi durumu sanır, oysa çevresine baktığında, ne vahim durumlarda olup şükredenleri ve azmedenleri gördüğünde kendini bir kez daha gözden geçirir. En azından ben böyle yapıyorum, çok işe yarıyor. Size de öneriyorum.
Kendinizle barışın, kendinizi ön plana alın, bencil olmayın tabii, ama kendinizi sevin ve sizi haketmeyen kişilerin yaşamınızı karartmasına izin vermeyin.
Sevgi ve başarı dileklerimle.
isyankar_16
Hayatta hiç bir şey imkansız değildir. İmkansızı biz kendimiz oluştururuz. Ama isyan etmek bize bu dünyada verilen görevi yerine getiremediğimizden değil, kendimizi öğrenemediğimizdendir. Sabır herşeyin en baş temelidir. Ve sen güzelliklere gönül verdikçe unutma mutlaka o güzellik seni bulur... Hayat yaşanılası bir dünyadır.
Hayata geliş amaçlarımız var oğlum ben 53 yaşında emekli öğretmenim akıl veriyorum zannetme hepimizin o kadar çok sıkıntısı çilesi derdi var ki..........anlatmakla inam ki bitmez sadece şunu söylemek istiyorum intihar çok kötü birşey Allah katında onların ruhu bile ızdırap çeker kabirde bekler .....daha neler neler....mümkün oldukça isyan etmeden yaşamaya çalış ...her olay sana ders vermeli ki bu kadar çok yıkılıp üzülme...ben 26 yaşında askeri doktor yavrumu yapmış olduğum trafik kazasında kaybettim bunun üzerine 32 yıllık mutlu yuvamız yıkıldı ......yine de sabır sabır sabır yavrum hayatın gerçekleri acıdır....sevgilerimle
isyankar_16
Umutsuzluk koksa da, metin aslında güzel. Bir de yazım kurallarına riayet olsaymış, eminim daha akıcı olurmuş. Özellikle bir edebiyat sitesinde, duygu dünyamızı gözler önüne sererken, duygu, düş ve düşüncelerimizin daha sağlıklı ve zevkli aktarımı için biraz daha özen desem, umarım kabalık etmiş olmam.
Umutsuzluğu sevmiyorum, ama yine de yazıyı beğendim. Anlatım güzel. Tema güzel olmasa da.
Sevgilerle...