- 902 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AN
hayat; acı tatlı dengesinde, zamanın gölgesinde sevmeyi öğrenmektir...
ağız tadı ve hayatın tadı ortak bir payda da buluşur mu ki...
her ikisinin de dengesini kuranlar için buluşacağını düşünüyorum...
şarkılarda da vardır bu acı tatlı dengesi..
müzik ağlatacak kadar acı ve dramatik başlar.. bir süre sonra bir bakarsınız ki oynatacak kadar şenlenmiş...
duygular müziğin yarattığı med-cezire kapılıp, bir en dibe vurur, bir en yükseğe çıkar...
aynı; iniş ve çıkışlar bütünü olan hayat gibi.. aynı; acıdan sonra yenen tatlı gibi...
bir uçtan bir uca gidip gelmekten yorulup, tam ortadaki denge noktasında mola verdiğimizde bir şeylerin farkına varmaya başlarız ve birden bir mucizeye dönüşür hayat...
durulur, sadeleşir, dinginleşiriz..
insan gibi sevmeyi ve insan gibi sevenin değerini bilmeyi öğreniriz..
bunu aştıktan sonra sadece şarkılarda kulağımıza çalınsın isteriz med-cezirler..
* çiğ köftenin ardından hurma yerken, o anda, bir anda aklımdan geçenlerdir.. aklımdan geçtiği kadarıdır, anın tadında kalsın diye uzatılmaya çalışılmamıştır.. yoksa çektikçe uzayacak bir konudur..
*yorumlarla uzatmak okuyanın tercihine bırakılmıştır...
*sevgilerimle...
YORUMLAR
"hayat; acı tatlı dengesinde, zamanın gölgesinde sevmeyi öğrenmektir...
ağız tadı ve hayatın tadı ortak bir payda da buluşur mu ki...
her ikisinin de dengesini kuranlar için buluşacağını düşünüyorum..."
Ben evrenselde buluşulur diyenlerdenim.
Fakat bu o kadar kolay değildir.
Önce hedef olarak seçilmelidir evrensel olan değerler.
İnanç dediğimiz şey bunun mümkün olduğuna inanmaktır yoksa sözle , sloganla olmaz.
"insan gibi sevmeyi ve insan gibi sevenin değerini bilmeyi öğreniriz.. "
Bu noktada başlar zaten asıl yolculuk. Oraya kadar hepsi hazırlık.
Tebrik ederim.
Dinledim sevgili inci7469 ve büyülendim..
Ben enstrümantal, inişler ve çıkışlarla akıp giden müzikleri dinlerim çoğunlukla.. tam benlikti.. ruhumu okumuşsunuz, çözmüşsünüz..
ruhumuz da bizim içsel müziğimizdir.. kimilerinde arabesk olarak söylenir durur, hiç susmaz.. kimilerinde sadece müziktir, sadece notalarla söze gerek kalmadan derin inişler ve ani çıkışlar yapar..
söylecek fazla söz bulamıyorum şaşkınlıktan.. farid farjad'ı da dinlemenin zamanı gelmiş demek ki ve buna vesile olduğun için teşekkür ederim.. kendime bayram hediyesi bir kitap almıştım bir de farid farjad'ın cd sini almak şart oldu..
bu gece ve daima duaların kabul, rüyaların gerçek olsun..
beni, ruhumu hissettiğin ve bunu açık yüreklilikle paylaştığın için de ayrıca çok teşekkürler..
yüreğin hep açık, hep sevgi dolu ve hep güzellikleri paylaşımcı olsun.. güzel şeyler paylaşılmaya layıktır ve güzel yürekli insanlar bunu yapabilir ancak..
çok sevgi ve selamlarımla..