- 1279 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
kendimi tanıtıyorum / 3
(sayın dost kalem la_luna ya duyurulur...üçüncü tanıtım yazım için geçtim kılavyenin başına...)
merhaba sevgili okurlarım,bu akşam oldukça havalı başladım yazıma...
ve bu akşam yine,dünyaya geliş sebebinin temizlik yapmak olduğunu zanneden hemcinslerimizden bahsedeceğim izninizle...gerçi izin verseniz de vermeseniz de söze başladım bile zaten...
şimdi bir soru soruyorum size, bu kadınların hiç mi özel istekleri arzuları, hobileri,merakları vs yoktur?
bu soruyu ben kendi kendime sorduğum zaman ’yok’ diye cevaplandırıyorum...
mesela bu kısım baaayanlar,teknoloji özürlü oluyorlar.cep telefonuyla mesaj yazmayı bile merak edip öğrenmiyorlar.
(telefonların yeşil renkli yerine basıp alo demek dışında tabi ki)bilgisayar ise zaten eşlerinin saatlerce başından kalkmadığı
(ve bu yüzden evlerde sık sık kavgalara sebep olan lüzumsuz bir gereç)çocukların performans ödevleri için acil alınması gereken.fakat asla merak edilipte,cifleyip tozunu almak amacı dışında dokunulması yasak olan,saçma sapan bir çet aleti...
( eşlerini aldatmaya meyilli kocaların da, en çok bu özellğinden faydalandıkları eş aldatma gereci,olduğunun da bilincindeler tabi ki...bu kadar da haberleri var teknolojinin nimetlerinden canııımm...)
bu kadınların en gıcık olduğum yanları da misafirliklere gittiklerinde en dikkat ettikleri şeylerden birisi de misafir gittikleri evin her bir yerini denetim amaçlı kontrol etmektir...
yardım bahanesiyle mutfak kontrol edilir,ne kadar bulaşık var lavoba da,ocak en son kaç dakka önce silinmiş,akşamdan bulaşıklar kalmış mı?mış ta mış işte...
eğer tam bir teftiş söz konusu ise sabah saatlerinde çat kapı gidilir ki,akşam ev ne şekilde kalmış,yemek sinisi eğer olduğu gibi bırakıldıysa Allaaahh yandı pasaklı komşu...artık aylarca dedikodu malzemesi olur,diğer temizlik delisi kadınlar için...
mutfak kolaçan edilir edilmesine de camlara nasıl bakılacak...
artık tül bi şekilde kenara çekilmeli ve camlar pismi temiz mi muhakkak bakılmalı...bu yüzden terlenir yalancıktan,ya da hava açık mı basık mı gibi bir bahane uydurulabilir bunun için pekala...
evin banyosuna el yıkama bahanesiyle,odalara sessizce oynayan çocuklara,dur bi bakayım benimki ne yaramazlık peşinde diye ve çeşit çeşit sebepler üretilerek tek tek dalınır evin en mahrerm, kapıları kapalı yerlerine bile...
haaa birde çaylarını içerken gözleri de yerlerdeki halılarda olur bu kısım baayanların...kendileri halı yıkaya yıkaya,her hafta halı çırpa çırpa, fıtık olduklarından.artık takıntı halini almıştır bu halı inceleme özellikleri...sanırsın ki lensleri düşmüşte onu arıyorlar...
veee ne zaman toplansalar bir araya,tek konuları temizlik ve fazla temizlik yapmaktan dolayı kronikleşen,vücut ağrıları,varisler fıtıklar vs şeylerdir...
bir de kendilerine zaman ayıramadıklarıdan basederler sürekli.çok merak ediyorum aslında biraz boş vakitleri olsa ne yapmak isterler acaba ...bence böyle bir durumda en çok özledikleri bir fantazilerini gerçekleştirirler...temizlik malzemeleri satan kocaman bir markete giderler ve akşama kadar da çıkmazlar oradan...eşlerinden de daima şikayet ederler bu tipler...çünki çok pis,dağınıkve pasaklı eşleri vardır,ne hikmetse bu baayanların...çocukları desen eşlerinden de pistirler...yani kısacası en temiz bu baayanlardır ve diğer insanların hepsi kocaman bir kokarca dırlar...
ben bu bahsettğim kadınların,harcadıkları suların toplanıp bir baraja depolansa,tam elli sene susuzluk derdimiz olmayacağına inanalardan sadece birisiyim...
her sene her sene halı mı yıkanır kardeşim,hatta senede iki kere yıkayanlar bile var görüyorum çevremden...oysa ki ben titiz bir kadın olmama rağmen inanın abartmıyorum evleneli yirmi sekiz sene oldu,sadece bir kez o da kola döküldüğü için, salonun halılarını temizledim,temizledim derken de öyle su israfı falan asla yapamam,bir leğen suyla sildim ikinci suyla da duruladım...ama yalanı sevmem,ikinci leğen biraz büyükçe bir şeydi...orada biraz su israfı yapmış olabilirim,Allah af etsin...böyle de tutumlu,titiz ve Allahtan korkan bir gadunumdur...vesselam.
asude_vuslat
YORUMLAR
Tam kapıdan çıkıyordum yazını gördüm koşa koşa geldim ve iyi ki gelmişim benim tutumlu ve titiz arkadaşım...
Seni tanıdıkça daha da çok sevmeye başladım ,sen beni güldürdün yine sende gülesin inşallah bir ömür boyu sevdiklerinle ...
Kalemin daim olsun
Sevgilerimle
Not =Teknoloji özrümü bu sitede bir yerde itiraf ettim bir akşam ama bu gün sorsalar "külliyen yalan" derim ...
Titizliğime gelince o kadar titizim ki asla evimde misafir ağırlamam ,ev kirlenmesin diye değil valla ,sadece onlar geliyor diye evi temizlemek zorunda kalmamak için ...Maksat su israfı olmasın yoksa tembelliğimden asla değil :):):)