- 733 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
sosyal devlet
seçimlerde hükümet sosyal devlet yanını hatırlayıp sözde ihtiyaç sahiplerine devlet yardımı yapmıştı bunuda devlet eliyle valilere yaptırıp valilerimi yedirtmem demişti ne hikmetse seçim sonrasım devlet sosyal yanını unutup yardımları durdurmuştu .
Sosyaldevletin tamda ortayaçıkması gerektigi zamanlarda sosyal yanını unutması yadırganacak bir durum olmasa gerek çünki ülkemizde çıkar odaklı siyaset yaşandıgı için halk bilindigi gibi siyasilerin aslındaumrunda bile olmamışlardır vatan millet sakarya edasıyla ortadadolaşan zatı şahaneleri aslında ceplerinden başka hiç bir şey düşünmemektedir buda zaten yaşam kalitelerine gözle görülecek şekilde yansımaktadır onları destekleyen fanatik taraftarları aslında varoşlarda yaşayan gariban kendi halinde insanlardır seçtikleri kişiler palazlandıkca onların bu yükseliminden kendilerine pay çıkarıp zevk almaktadırlar ben ulaşamadım ama seçtigim ulaştı benim adamım benim gibi yaşayıp benim gibi düşünüyor mantıgıyla.
aslında bilinmeyende bu işte ne onlar gibi düşünüyorlar nede onlar gibi yaşıyorlar onların bildigi tek deger paradır .inançlı bir insan paraya önem vermez ona ulaşmak için degerlerinden ödün vermez bakınız İMAMI AZAM zengin bir tacir olmasına ragmen kendisine sunulan tüm makamları ret etmiş ve canı pahasına degerlerinden ödün vermemiştir düne kadar ab ye abd ye laf eden siyasiler bugün onların adamı gibi onların agzından konuşmaya başlamışlardır zaten acı olanda budur .
ülkenin tüm degerlerini yok paraya satanlar aslında ne sattıklarının muakkaki farkındalar
ama unutmasınlarki bu ülke daima var olarak kalacaktır hemde sosyal ve hukuk devleti olarak