Kızsal muhabbetler(7).........
Leyla’nın telefonu çalıyor saat tam olarak 20.38.Arayan Seda.
-Ahhhhhhh Leyla aç şu telefonu aççççççççççççç
Veee nihayet Leyla açtı.
-Efendimmm
-Efendini yesinler hatun iyi ki açtın haaaa! Kök saldım beklemekten! Ziliniz çalışmıyor, dışarda kaldım.İn de ,aç şu kapıyı.
-Aaaaaaaa tamam hemen geliyorum.
Leyla merdivenleri iniyor kısa bir etek giymiş.Merdivenleri inerken bacaklarını seyretmekten kendini alamıyor.Kendi kendine:
-Güzel hatunsun vesselam hala sevgilin olmayışına şaşmalı, dedi
Ve işte kapıyı açtı,tam Seda’ya sarılacakken Seda:
-Dur basma.
-Noldu?
-Köklerime basacaksın.Beklemekten kök saldım.
-Aman ne komikkkkkk.
Seda yeşil giymiş.Yakışmış mı?Evet.Leyla ondan güzel ama Seda da hiç fena sayılmaz, şarap gibi yıllandıkça güzelleşiyor.
Leyla:
-Hayırdır teyzenlere gideceksin sanıyordum?
-Hayır oraya gitmeyeceğim.Teyzeme uyuz oluyorum.
-Niye ya?
-Annemle konuşmalarını duydum ,aslında gizlice dinledim desem daha doğru olur.
-Eeeeeee?
-Meğer babam annemi aldatmış.Annem o yüzden boşanıyomuş.Teyzem olacak zat ’’Erkektir yapar’’ demez mi gel de delirme.
-Hadi ya teyzene bak.
-Kendi gelinlik zamanlarından bahsetti, biliyosun, köye gelin gitmiş oradaki zorlukları anlattı anneme bütün gece.’’Olur böyle şeyler, biz neler çektik katlan’’ diyor.Bir de hikaye anlattı gelinlerle ilgili....
-Öyle mi? Hadi anlat!Hikayeleri çok severim bilirsin.
Tamam.Zamanın birinde bir köyde bir gelin varmış.Gelin ocağı yakmış ayran çorbası yapmış.Bir köpek gelip çorbanın suyunu içmiş geriye denler kalmış.Az sonra kaynanası gelmiş.
-Gızım bu nası çorba bele?Denler aha burda da su nirde ?diye sormuş
Gelin:
-Ana kut kut (köpek)geldi ayranı içti,denler galdı.Ben de gelinken bişey deyemedim.
Yaaaaaa Leyla hikaye böyle salak teyzem de anneme bu hikayeyi anlatıyor neler var neler diye lafa bak ya.
-Tamam boşver ben sana güzel bir çay yapayım karanfil seversin karanfilde katayım bak nasıl neşen yerine geliyor
-İyi olur valla
Leyla mutfağa gitti Seda Leylanın yatağındaki kitaba baktı.’’Alamuta Dönüş’’.Kitabı alıp Leylanın yanına gitti:
Leyla güzel mi bu kitap ben okumadım.Neyse senden alırım,bir de karalamasan şu kitapları.
-Sanane ya ben öyle seviyorum yıllar sonra o düştüğüm notları okumak ne kadar zevkli biliyo musun?
-Bilmez miyim?Ne diyo bu ya?Saçmalamış.Bence böyle değil.Maşallah kitapların bu notlarla dolu.
Seda leylanın çizdiği yerleri okuyor.
-’’Penis erkeğin bir parçası değildir,Erkek penisin bir parçasıdır’’Allahım çizdiği cümleye bak.
-Nolmuş Seda yalan mı bence güzel bir tespit.Erkek penisini yönetmiyor penisi onu yönetiyor.
-Manyaksın sen.
-İlgini çekecek yerler var.’’Yedi kadın sayısıdır’’ diye biryer orayı bul, oku! Ben bakkala gidiyorum, bisküvi alacağım
Seda Leyla’nın dediği yeri buldu
-’’Yedi kadın sayısıdır.İki kere yedi yaşına geldiklerinde doğurganlığı simgeleyen adet kanamaları başlar.Yedi kere yedi yaşlarında da sona erer.Dört kere yedi yaşına gelen bir kadın güzelliğinin ve doğurganlığının doruk noktasına ulaşmıştır.
Dört kere yedi yirmi sekiz eder.Yirmi sekiz sadece bir ,iki,dört ,yedi ve ondörde kesirsiz olarak bölünebilir.Bu rakamları topladığın takdirde yirmi sekiz sayısını elde dersin.Bu cebir büyüsü, sadece bu rakam için geçerlidir.Yedi kadın mucisesinin kutsal sayısıdır’’
Seda diğer çizili yerleri de okudu kitabı sevdi.Tam bu sırada Leyla geldi.
-Eeeeeee nasıl buldun?
-Çok güzel, enteresan.
-Kitapları okumadan önce öpüyorum artık.
-Nerden icap etti bu huy?
-Harun Reşit okumadan önce kitaplarını mutlaka öpermiş.
-Niye
-İçinde yazılanlara duyulan saygıdan ötürü
-Yaaaaaaa ne güzel. Biz yitırdik böyle kavramları.
-Neyse hadi çay içelim
-İçelim ,içmek dedin de Ömer Hayyam’ın rubaisi geldi aklıma:
-İyi oku hadi
’’Kim demiş haram nedir bilmez Hayyam?
Ben haramı helali karıştırmam
Senle içilen şarap helaldir
Sensiz içtiğim su bile haram’’
Vayyyyyyyyy , vayyyyyyyyy!
YORUMLAR
öncelikle bana böyle bir sitenin varlığını bildirdiğin için teşekkür ederim sevgili baldızım..şimdiye kadarını okudum yorum yazmadan ama burada ALAMUTA DÖNÜŞ'ün adı bile beni heyecanlandırdı..gerceçketen hoş sohbetleri leyla ile seda'nın..yalnız bir şey sormak istiyorum ; erkeklere bu kin niyeee ?? bir tane bile iyi erkek tanımaz mı bu kızlar !! birinin bile dostluğu ya da aşkı memnun etmemiş midir sevgili limon ve zeytini.. ayrıca aynı kitaptan benim aklımda kalan bir cümleyide paylaşmak istiyorum 'HOROZ KUŞ DEĞILDIR ,KADıN INSAN DEĞILDIR..' sakın bu cümleyi benim söyledigimi düsünmeyin eski bir iran ata sözüdür :).. şükranım yüreğine sağlık severek okuyorum yazılarını, gözlerinden öperim...
Muhabbet çok güzel ama aynı zamanda da düşündürcü. Şu teyzenin söylediğini kaç kadın söylüyor biliyorsunuz. " Erkektir yapar" Kadın yapsa ya bakalım o zaman ne diyecek o teyze.
Bazen düşünüyorum acaba aldatma hakkını biz kadınlar mı verişyoruz erkeklere diye. Böylelerini duyuc-nca da düşüncelerimde haklı olduğuma da yüzde doksan emin oluyorum.
Teşekkür ederim paylaşımınız için. Sevgiler