OKYONUSLARA YELKEN AÇMA ZAMANIDIR.
bu gece çok uzun oldu.rüyamda seni gördüm.sana tlf açmışım . bağrışmalar ,telefondaki feryadlar hala beynimde çınlıyor o bağrışmalardan gelen bir bayana ait ses diyordu ki :
’’Adamın telefonundan sinyal geliyor suların altında çıkarmalıyız !!!’’ seni bir girdaba yakalandığını söylediler ve bi heyecanla uyandım ve uyuyamadım.
Oturdum laptopun başına sana içimdekileri yazdım ve bendeki msn adresine yolladım.Lakin sana dair yüreğimde var olupta sırf şuanki içinde bulunduğun ortamda seni etkilememek için had safhada olan özlemimi sevgimi yazmadım.yazamadım...
zaten nekadar bilmek istersinki orasıda ayrı bir muamma ...çok uzun bir süre oldu birbirimizden haber alamadık.napıyordun,ne haldeydin bilmiyordum.senden bana kalan bu süre zarfında rüyalarda gördüklerimdi.birde profil resmindi.bazen profiline gidiyorum,orda bende senin yanına oturuyorum içimde ne varsa anlatıyorummm arada bir omzuna yaslanıpta göz yaşlarımıda döküyorum...ama onları silende ben oluyorum,kendimi teselli edende ben oluyorum,resim ya bu ! ne bekleyebilirimki,duyguları paylaşmanın hayali bile olmuyormuş işte!
sen bana bakma insanın bir tane aşkı olupta ilk aşkına böyle şeyler yazmasında kime yazsın demi,aklımdan yüreğimden ne geçiyorsa bil istedim .Biliyormusun? hala rüyanın etkisindeyim,iyimiydin,sıkıntın neydi,seni o girdaba çeken neydi,senin bulanık sularda gidişini duymanın acısını yüreğimde hissediyorum.ne vardı bu mesafeler bu kadar uzak olmasaydı.ne vardı çarşıya çıktığında görseydim seni ... sana dair ne varsa içime atıyorum işte.birbende sadece sen ve ben varız.ama bu bende ki sen hep dertli hep kederlisin üzüyorsun beni.Kadere bukadar isyanın niye !ne olur artık gülsün yüzün.
Bugün sana bir kere daha elimi uzatmak istiyorum . O bulanık sulardan çık artık boğuluyorsun.Zaman engin denizlerde.okyonuslarda yelken açma zamanıdır.BAK GÜNEŞ BUGÜN BİZİM İÇİN DOĞUYOR.
İNCİ
YORUMLAR
böylesine yoğun hasret..
böylesine candan sevgi..
ve aidiyet..
giden neden gider anlayamam
okyanuslar varken bir kaşık suda boğulmak..
ahde vefasızlık..
kadirbilmezlik..
ama sendeki umut.. ve hasretle bekleyiş..
rüyalar da olmasa..
hasrete dayanılmıyor..
hep güzellikler üzre olasınız..
saygılarımla kutlarım..
Dostum İnci... Yüreğini bırak Antalya'nın sahilinden, bırak beeeee bırak da aksın artık sevdiğine.... Tutma içinde hiçbirşeyi be dostum, bırakkkk gurursuz desinler, bu nasıl insan yaaaa desinler... Sen içinde kopan fırtınaların rüzgarını sakın kesme olur mu, bırak aşk'a dogru essinler. Sevgilerim ile... Mesut DAL
Okyanus mavisi dizelerinizi kutluyorum inci hanım içten bir anlatımda sürükleyici bir roman gibiyid ve sürükleyip götürdü beni de derinliğine, ben sahil çocuğuyum ve şiirlerim de denizlere çokça yer vermişimdir bu yazınız da öyle şiirlerden biri gibi geldi bana ve tad alarak okudum harikaydı yüreğinize kaleminize gönül dolusu tşkler ediyorum, kaleminiz daim olsun sevgilerimle...
Gidenler arkalarında bıraktıklarını hatırlıyor mu acaba diye düşünürüm hep...Birisi demişti bana çok seviyorum o yüzden gitmem lazım...çok sevdiğinden gitmek nasıl bir mantık bu ?... Hani şair demiş ya :
hepiniz bilirsxiniz bu duyguyu
sevdiğini özlemekten
daha çok can yakar
seni seviyorum demeyi özlemek...
zamanla yerini korkunç bir
sessizlik alır.
Sevgilerin karşılıksız kalmaması ayrılıkların olmaması dileği ile sevgi ile kal dostum...
Zaman engin denizlerde.okyonuslarda yelken açma zamanıdır.BAK GÜNEŞ BUGÜN BİZİM İÇİN DOĞUYOR.
Güzel bir yazıydı.Umut umut çağlamış adeta.Umudunuz hep sonsuz olsun değerli kalem.Çünkü umut yaşama sevincidir.Hayırlı Bayramlar diliyorum İnci tanem.Hayırlı Bayramlar.Selam ve saygılarımla.
neneh. tarafından 9/21/2009 12:29:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
NE GÜZEL ŞEYDİR
GÜNEŞİN "BİZ" İÇİN DOĞMASI
yani "biz" olabilmek ne güzeldir.
Ama ondan daha güzeli ne söyleyim mi?
o güneşin bana doğması ve bendekini de içine alması...
BİZ likten çıkıp tek olmak
benim için de en güzeli bu...
Çamurlu sular derken...
Hangimiz sevdamızdan bu çamurlu sular yüzünden uzak kalmıyoruz ki!
hangimiz
birileri çamur olup çekiveriyor içinde....
Allah kurtarsın ne diyem!