AŞKIN TARİFİ
’’Haydi kağıt kalemler ele!’’ dersem olmaz tabi çünkü bu yemek tariflerinden bambaşka bir tarif bu.Kalbimizin tarifi:)İlk bakıştır kalbe düşen ateşi alevlendiren,sonra bakışlar anlam kazanır bir bakmışsın hayatını anlamı oluvermiş.Yediğine içtiğine bir tutam ekleniverir aşk.Önceleri nasıl olduğunu anlamazsın sonra içine bir virüs gibi girer ve senin kalbine hükmetmeye başlar.İçten içten acıyla birlikte mutluluğu tattırır sana.Nasıl yaşıyorsun ne yaşıyorsun anlam veremezsin.Sanki bir ipin üzerinde yürürmüşcesine hareket etmeye başlarsın ,arada rüzgerın etkisiyle sarsılır ipten düşecekmiş zannedersin ama sonra ipin üzerinde olduğunu farkedince kalbini hiç tarif edemeyeceğin bir mutluluk kaplar işte dersin hayat bu.Karşındakininde senin gibi olmasını beklersin içten içe ’’O da benim gibi sevsin.’’ dersin.Farklı ilgi beklersin daha çok sevilmek istersin.Hep yanında olsun istersin.Belki de bunların fazlasını istemek bencillik ama aşk insanın mantığınıda aklınıda başından aldığı için bunları düşünemezsin.Ama ne olursa olsun aşk yaşandığı sürece güzel ve de anlamlı.Herkesin aşkı yaşaması dileğiyle...
YORUMLAR
bu mudur aşk?
''durgun suları bulandırıp içmek
iki yakayı köprüsüz geçmek
belki de kendinden vazgeçmektir aşk
boyasız fırçasız bir sureti resmetmek
yalansız riyasız sevgiliyi cezbetmek
belki de kendini keşfetmektir aşk
hasrete cefaya katlanmak
batık bir gemide paslanmak
belki de kendine yaslanmaktır aşk.''
simsiyah65
Aşkın tarifinde gençlik kokusu buldum.Söylediğin her şeyin önünde dimdik durduğun belli.Yüreğin her gün biraz daha güçlenirken sevgileri yarınlara bırakmamışsın.İnan bana yarınların daha anlamlı sevgilere gebe.İçine çeke çeke, dolu dolu sevmeye bak.Sadece kimsenin seni yıkmasına izin verme.Sen izin vermediğin sürece kimse seni üzemez.Mutlu ve sevgi dolu yarınlara.........Bilgiyekoş
Sabahları erken uyanma sebebidir.Gözlerinizi erkenden açıp,Onu bulup yanında olmak isteme nedenidir.Aynaya bakarken kendinize gülümseme,giydiğiniz herşeyin üzerinizde mükemmel durması,yolda yürürken ayaklarınızın yerden kesilmesi,olur olmadık gülme,daha bir havalı olma hâlleridir.Kahkahanızın tonu sizi bile mutlu eder.
Kokusuna doyamamak,yanında olduğunuzda saatlerin sudan hızlı akmasıdır.Kaybettiğinizde ise....allah işte onu hiç yaşatmasın...
Öyle güzel sıcacık anlatıyordunuz ki bende katılmak istedim.Saygılarımla