- 839 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yaşam.....serdal şahiner -alanya
Yaşam ne çareki sınırlıdır.onun için inanç ruhlarımızı sarıp çaresizligimize inanç olur. Bir ölümlünün inançlı olmasındandaha dogal bir şey düşünemiyorum .hele bizim cografyalarda İslamiyet gibi bir inanç disiplinin içinde. Mutlak gücü tanımanın hazzı çok farklı oluyor. Çaresizlikte ölümün anca yakın oldugu zaman dilimlerinde .kuran,ı bilmek pergamberi tanımak.ve sona hazır olmak.ruhen biçimlendirmek özü nefsi mümkünse kendi kontrolunda tutmak onun peşinde gitmemek.kullandırmamak inancı. Sahtekarlıklardan arınabilmek.sabah her oldugunda sagve saglıklıysak şükür edebilmek.kardeşce birleşmek bütünleşmek .yagan yagmurdan yürümekten aglamaktan gülmekten aç kalmaktan bir şeyler edinmek.parmak uçlarında umudlanmak hayata dair .bu evrenin bedeninin geçici oldugunu iyi bilmek.hazır olmak.bilmek ölümün koynumuzda uyudugunu ötesini anlamaya çalışmak.yaradılışı geregi mükemel yaratılmış olan biz insanların insanca düşünmesini becerebilmek. Utanmayı bilmek.paylaşmayı paylaşılacak olanı,biz öldükten sonrada yanacak görünsede şehrin ışıklarının o ışıkların altında nefes alacaklarında gün gelip bu dünyayı bırakacagını bilmek.sevebilmek insan dogmuş herkezi.sevilmeyi hak eder bir yoldaysa adımlarını.analar kadar sevecen olmak baba gibi vakur ve içsel. Arlı bir dişi gibi çekingen yaşamın alacalarına karşı. Ve görmek milyarlarca yıl var olmuş evrenin belki bizden sonrada milyarlarca yıl var olacagını.ve umudlanmak ölümden öncesinde ölüm ötesinde.
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.