- 2256 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TEK BAYRAK
Bu vatan topraklarının her zerresinde şehitlerimizin kanı vardır. Cumhuriyet öncesinde adalet ve özğürlüğü tüm dünyaya bu aslan evlatlarının dedeleri yani Osmanlı Hükümdarlığı dağıtmıştır.Sizce asırlarca varlığını sürdüren bu ulus bir tesadüf eserimi ayakta kalmıştır.Osmanlı her gittiği yere adaletide beraberinde götürmesi ile insanlara ayrımcalık yapmadan, tek bayrak altında nasıl yaşanacağını öğretmiştir. Çeşitli yasalarla ve uyğulamalarla bulunduğu yere sahiplenmiş ve sahipliğini kabul ettirmiştir. Bunun en önemli sebebi ise insanların dinine ,diline ,ırkına hiçmi hiç ayırım etmeden yanlızca insan olduğu için yaklaşmasıdır. Hiçbir zaman bir insan, inancı için ırkı için dışlanmamıştır. Bunun adına özğürlük denir. Biz henüz o batı denen avrupalı lar yokken ,henüz amerika yokken ve hatta buğün kullandıkları özğürlük lafını bilmezken biz insanlara o hakları vermiştik bile. Bir kere şunu iyi bilelim ki ! özğürlükleri ve adaleti biz yüzyıllardır dağıtttık ve öğrettik tüm dünyaya.
Buğün bir batılaşma süreci içinde yeni kanunlar çıkararak uyum yasaları çıkarıyoruz.Niçin peki? özgür ve demokratik bir ülke olmak için. Peki biz özğürlüğü insanlığa öğretenler ,adaleti insanlığa dağıtanlar. Hala şu gün olmuş bir çok ülkede nerde osmanlının adaleti dedirtenler ne olduda özğür değiliz. Özğür değil isek: polisimize kanunu müdahalesini bile yapsa dur yapma diyorlar.Birileri çıkmış avrupalı diye geçinen insanların aklı ile ,desteği ile bu ülkenin içinde kanunsuzluklara karışıyor ve diyor ki özğür değiliz. Haykıra haykıra en üst düzeydeki insanlara bile ağır itamlarda bulunuyorlar ama adaletimiz yokmuş. Bunun gibi bir çok örnek var. Varmı dini ve ırkı ayrım yapan bu millette yok.Belliki var deyen kafa yıkayıcılar ve bu fikri insanlara benimsetmeye çalışanlar,belliki bunlar ülkeyi parçalamak isteyenler. Bu millet neyi nerde konuşacağını iyi bilir .
Benim askerim dağlarda bu vatanın tek zerresize zara verilmesine musade etmemek için canı pahasına ülkesini korusun sonra sen gel o aslan evlatlarına söz et. Yine o aslan evlatları bir kaç çapulcuya bu ülkeyi vermemek için şehit olsun, çatışsın sen de gel silah bırakalım de.Biz bir ülkeyiz, bir ülke kendi içinden çıkan bir örğütü,sonrasında dış desteklerle beslenen bir örğütü bitiremezmi ?bence bititirir. Tek tek yaşadıkları yerleri eğitim aldıkları yerleri bil ama temizlik yapma bende buna akıl sır erdiremedim gitti. Bunlarla silahlı silahsız mücadele etmek demokratiklik degilse benim ülkemi savunmam ne peki. Bu bize yön vermek isteyenler en ufak bir menfeatlerine ve ülke çıkarlarına ters düşen bir şey olduğu zaman.zinhar çağıranlar değilmi?.Taa oralardan kalkıp Irak a gelmedilermi ?. Irak halkını rezil etmedilermi? bumu adalet.Bir ülkeyi gel dagıt sonrada deki bu adalet . Geç onları buna bebeler bile güler.
Anlatacak çok şey var sayfalar bile almaz . Ben şunu diyorum : her kim bu topraklara göz dikerse onun gözünü çıkarmak ant olsun bu millete.Bu topraklar emanettir bizlere emanetimizede sahip çıkmasını iyi biliriz. Birileri bizi salak mı sanıyor .Susuyorsak bu toprakları böldüreceğimiz anlamına mı geliyor . Biz bu vatanı böldürmeyiz. Bizim herbirimiz bir mehmetiz .Dönün bakın bir tarihimize anlattık işte sizlere . Bu vatan hepimizin. kuru kafalıların aklı ile hareket etmeyin ,ettirmeyinde . Çoçuklarımızı eğitelim ,öğretelim bu bayrak altında hepimiz kardeşiz.Kardeşliğimizi Çanakkalede ispatladık ya !varmı daha iyi ispat.
ERHAN TABUR,,,,,