Kızsal muhabbetler(5).............
-Leyla!Ne bu hal?Saçlarına noldu?
-Görmüyo musun?Kestim.
-İnanamıyorum beline kadardı uzun kınalı saçlar perma yaptırmış gibi.Kaç kişi var öyle saçlarım olsun isteyen haberin var mı?Nasıl kesersin?
-Kestim çünkü onun elleri değmişti.
-Ah Leyla ah yeter artık çık şu bunalımdan.Gözlerini de beğenmişti.Çıkaracak mısın?
-Seda beni sinir etme! Kızgınım.KIzgınlığım ona bile değil.
-Yaaa neye o zaman?
-Aşkın olmayışına, insanların her geçen gün daha da çirkinleşmesine.
Seda leylanın gözlerine baktı kuvvetle muhtemel ki ağlamaktan şişmişti.Kendisi ne denli mantığıyla hareket ederse arkadaşı da o denli duygularıyla hareket ediyordu.
-Leylam bak sana ne getirdim cd ye aktardım çok güzel şarkılar var.Veeeeee bir de Ahmet Arif’’Hasretinden Prangalar Eskittim’’.Sana Ahmet Arifin nasıl meşhur olduğunu anlatayım mı?
Anlat.Güzel şeyler duymak istiyorum.
-Tamam.Cemal Süreya bir gün Mehmet Fuat’ın yanına gider.
-Sana bir dosya getirdim.Çok başarılı yayınla, der
Mehmet Fuat kabul etmez.Cemal Süreya:
-Sana üç penaltı atacağım.Üçü de gol olursa yayınlayacaksın,der
Mehmet Fuat kabul eder.Cemal Süreya penaltıyı atar gol olur.Sonra ikincisini atar o da gol olur derken üçüncüsünü atar o da gol olur.Ama Mehmet Fuat sözünü tutmaz yayınlamaz.Aradan bir yıl geçer.Cemal Süreya o dosyayı yayınlatır.’’Hasretinden Prangalar Eskittim ’’demektedir şair,çok meşhur olur.İşte böyle.
-Güzelmiş.Cemal Süreyayı da severim bilirsin.En az Ahmet Arif kadar.
-Atma! Sen Cemal Süreyayı daha çok seviyosun Leyla.Adam erotizme takık ,ortak noktanız işte.
-Seda ya benimle uğraşma.Cinsellikte bir duygu getirisi değil mi?Niye şiir de olmasın.Sen yobazsın kızım var ya harbi yobazsın.
-Leyla ne alakası var.Cemal Süreyanın AŞK adlı şiirini ele alalım mesela. Nasıl dı? Haaaaaa hatırladım, şöyle bak:
’’Şimdi sen kalkıp gidiyosun.Git!
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar.Gitsinler
Oysa ben,senin gözlerinsiz edemem bilirsin’’.......
diye devam ediyor.Şimdi ne güzel bir şiir diyicem ta ki sonuna gelince
’’Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde
Memelerin vardı memelerin kahramandı sonra
Sonrası iyilik güzellik’’
-Eeeeeeeee Leyla hanım ne bu şimdi adam memelere takmış.
-Ne var seninkileri görse onlara da takardı.Maşallah doksana ne kalmış.
-Dalga geç sen.Seninkiler küçük ama maşallah beynindeki meme kavramı epeyce büyük.
-Sedaaaaaaaaa seninle tartışmayacağım.Zaten o büyük memelerin yüzünden uyuz oluyorum sana.
-Aman üzülme her erkek büyük göğüs sevmez.
-Neyse boşver hadi şu cd yi koy.
Seda cdyi koydu çalan Leyla’nın en sevdiği şarkılardan biri ’’Destina’’
-Oley bu şarkıyı çok sevdiğimi unutmamışsın.
-Unutur muyum?Ama sen de bir şiir okursun şimdi di mi?
-Okurum okumam mı?Gülten Akın’ın bir şiiri vardı ’’Seni Sevdim’’onu oku!
-Tamam.Müziği az kıs!Fon gibi olsun.
-Ayyyyyyyy peki kraliçem
’’Seni sevdim,seni birden bire değil
Usul usul sevdim.
Uyandım bir sabah gibi değil,öyle değil
Nasıl yürür özsu,dal uçlarına
Ve gün ışığı sislerden düşsel ovalara
Susuzdu,suya değdi dudaklarım seni sevdim
Mevsim kirazlardan eriklerden geçti yaza döndü
Yitik ceren arayı arayı anasını buldu
Adın ölmezlendi bir ağız da benden geçerek
Soludum,üfledim,yaprak pırpırlandı,Ağustos dindi
Seni sevdim,sevgilerim senden geçerek bütünlendi’’
-Eeeeeeeeee niye sustun?
-Unuttum kalanını.Sadece en son mısra aklımda aradaki yerleri unuttum.
-Ne o son mısra
-Seni sevdim.Artık tek mümkünüm sensin...............
YORUMLAR
DOKUNDUĞU HER YERI ÇIKARMAK İSTER İNSAN
AMA O SOZLERINI ÖLDUREMEDIKÇE GIDERKEN
ÖMURDUR HAPİS YOLUNDA KUTLARIM GÜZEL YAZINIZI...
Seni sevdim, küçük yuvarlak adamlar
Ve onların yoğun boyunlu kadınları
Düz gitmeden önce ülkeyi bir baştan bir başa
Yalana yaslanmış bir çeşit erk kurulmadan önce
Köprüler ve yollar tahviller senetler hükmünde
Dışa açılmadan önce içe açılmadan önce kapanmadan önce
Nehirlerimiz ve dağlarımız ve başka başka nelerimiz
Senet senet satılmadan önce
Şirketler vakıflar ocaklar kutsal kılınıp
Tanrı parsellenip kapatılmadan önce
Seni sevdim. Artık tek mümkünüm sensin
Gülten AKIN
SEVGİLER.....
evet doğaçlama olarak kalemden kağıda yansıdığı çok açık..ve ben herseferinde hem leyladan hem sedadan birşeyle buldum kendimde mesela şimdi de cemal süreya hayranı olunması uvercinka şiiri hayatımda bir döneme damgasını vurmuştur güvercinkanadından da anlaşılıyordur belki yine çok çok teşekkür ediyorum bu güzel yazı için arkadaşım..
bir tesadüftü kızssal muhabbetleri tıklamam ama şuan bağımlıyım bir tebbbüsümle açıyorum yazıyı ve her seferinde hiç pişman olmuyorum tıkladığıma..
güvercinkanadı tarafından 9/11/2009 4:23:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazılarınızı okuyorum. Özellikle de şu anda kızsal Muhabbetlerin 5. sine gelene kadar diğer dördünün de okunması gerektiğini düşünüyorum.
Çünkü her bölümde biz kadınların içinde yaşattıkları tüm duyguları olduğu gibi veriyorsunuz bizlere ve bazen ben kendi arkadaşlarım ile yaptıuğım sohbetlerin içinde buluveriyorum kendimi.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize