- 2563 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK NEDİR BİLİRMİSİN ?
AŞK NEDİR BİLİRMİSİN SEN BAHAR KOKULUM..OKU SANA YAZACAĞIM KALEMİM YÜREĞİMİ AKTARABİLDİĞİNCE...
AŞK HER KAPI ZİLİNE, HER TELEFON SESİNE YÜREĞİ AĞZINA GELMEKTİR..İŞTE GALİBA O GELDİ..O ARIYOR DİYE.
AŞK YAĞMUR YAĞDIĞINDA TOPRAĞA KAVUŞAN SUYUN KUCAKLAŞMASIDIR.
AŞK CENNETTE BEŞ DAKİKA DURAKLAYABİLİP SOLUK ALMAK UĞRUNA CEHENNEM ATEŞLERİNDE YANIP TUTUŞMAKTIR YILLARCA..
AŞK AYRILIĞIN KORKUSUYLA HER AN İRKİLİP İKİRCİKLENMEK AZABIDIR.
AŞK YARİN ELİNDEN GELECEK ACIYA VE KEDERE BOYUN EĞMEKTİR, BİLE BİLE
AŞK SENİN GÜZEL GÖZLERİNDE Kİ BAKIŞTIR , VE SEN DE BENİM GÖZLERİME BAK ORADA SANA AŞKI ANLATACAK İFADELER BULACAKSIN..
AŞK BİR DÜŞTÜR SEVGİLİNİN DUDAĞINDAN YAYILAN BİR GÜLÜŞTÜR..
AŞK NAİF VE ZARİFTİR, KIRILGANDIR GIDASI SEVGİDİR NE FAZLA NE AZ VERİLMEZ GIDASI..ÖFKE VE İNAT İSE DÖNÜLMEZ UFUKLARA YELKEN AÇTIRIR..
AŞK GURURUN DÜŞMANI KISKANÇLIĞIN BELALISIDIR..DİKKAT ET YAVRUM KISKANÇLIK NÖBETLERİNDE OLANLA OYUNA KALKIŞMA, GURUR VE KISKANÇLIK KARDEŞ OLUR AŞKI YER TÜKETİR.
AŞK ASLINDA TARİF EDİLEMEZ..YAŞANIR BE GÜLÜM..YAŞANIR..
AŞK KARŞILIKLI OLURSA MELEĞE TEK TARAFLI OLURSA İBLİSE DÖNÜŞÜR..
HAKKINI VEREMEYECEKSEN OTUR OTURDUĞUN YERDE..AŞK YÜREK İSTER CESARET İSTER..BEKLEMEYE GELMEZ ANI YAŞAMAKTIR AŞKIN İSTEDİĞİ..SÜREYİ KENDİ BELİRLER YA BİLEYLENİR BİR BIÇAK GİBİ KANATIR YÜREKLERİ YA DA GÜVERCİN KANATLARINDA TAŞIR GÜZELLİKLERİ SONSUZA..
YA SEN BİRTANEM..SENİN TARİFİN NEDİR AŞKI...
Esel Arslan
2007- Ankara