- 656 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir eşi daha varmıdır?
Bir Eşi Daha Varmidir?
Bir insani seversiniz ve bazı durumlarda birçok nedenden ötürü bunu o kişiye söyleyemezsiniz.Nedenler kişiye göre değişir.Bazen
karşı taraf başkasını seviyor olabilir yada en imkansız olanı yanı karşı taraf evli olabilir.Daha başka nedenlerde olabilir aşkı itiraf etmemek için.En kötü nedenlerden biriside,karşı tarafın hoşlanabileceği tipte,kişilikte yada sosyal sınıfı farklı bir ortamda olabilirsiniz.Tabiiki bu nedenler çoğaltılabilir.Kişiye görede farklılık gösterir.Size buna trajik bir yaşam örneği anlatayım.Uzun zamandır tanıdığı bir arkadaşına aşık olan birini tanımıştım yıllar önce sonra aarkadaşlığımız ilerledi ve bana yaşadıklarını anlatırdı artık.Bende ona sormuştum"dostluk nasıl aşka dönüşebiliyor.Üstelik yeni tanıdığın bir arkadaşında değil". Leyla`da bana anlattı tüm içindekileri:"Hayatın ne getireceğini yada bizden ne götüreceğini.6 yıldır arkadaşlığım olan çok yakın bir arkadaşıma aşık oldum.Söylemesi bile saçma geliyor kulağa.Ama öyle sabah uyanınca ben Selim`e aşık olmuşum değil tabiiki.Kendim bile farkına varmayacak kadar yavaş yavaş olmuş.Duygularımı kendimce analiz ettim ve sonuca inanamadım.Tek emin olduğum yanlış kişiye aşık olduğumdu.Cünki Selim`i çok iyi tanıyordum.Bana asla karşılık vermeyecekti.Belkide bunu ona söylediğim andan itibaren,onu kaybedecektim.Bunu göze alamazdim.Ve ona bunu hiç söylememeye karar verdim.Bir aşkı tek başına yaşamak zormuş evet.En kötüsü de bu değilmişKeşke en kötü acı aşkımı yanlış yaşamak olsaydı.Selim birgün okul çıkışı benle konuşmak istediğini söyledi ve ufak yardıma ihtiyacı olduğunu geveledi durdu.Bende nerden bilebilirimki başıma geleceği"tamam" dedim.Çıkışta bir yerde oturduk ve karşımda kıvranmaya başladı .Bende "hadi söyle"dedim.Bana"ben aşık oldum Leyla "dedi.Bu cümle beynimde kaç kez tekrarlandı bilmiyorum ama kendimde olmasamda aşık olduğunun ben olmadığımı biliyordu.
O günden sonra herşey daha çekilmez hale gelmeye başladı.Başkasına olan aşkını dinledim ondan günlerce.Komik olan ise ona tiyolar veriyordum sevgilisiyle mutlu olması benide mutlu ediyordu cünki Selim mutluydu geriside önemli değildi.Yinede buna nasıl dayanabildiğime ben bile bazen şaşıyordum.İçimde yasttığım ve büyüttügüm büyük bir aşkın varlığı ile doluydum ve bunu baştıramıyordum.Bu beni çokta korkutuyordu .Engel tanımaz bir yöne doğru gidiyordum sanki.Onunla onsuz yaşamk zordu ama onu başkasıyla paylaşmak,bu fikir bile beni çıldırtıyordu.
Sizce bu aşkın sonu ne oldu?
Ben anlatayım size.Bu konuşmadan 4 ay sonra Leyla intahar etti malesef.Buna inanmam öyle zor olduki neden dedim neden.Seven bir insan hemde sevdiğinin yanında olabilmek için birçok şeye katlanan bir insan bunu neden yapar.Bunun doğrusunu sadece Selim`den öğreneceğimi sanarak Selim`i aradim.Oda bana hastanede olduğunu oraya gelmemi söyledi ve gittim.
İki gün önce kalp naklı olduğunu bu yüzden hastanede olduğunu anlattı biraz konuştuk ve ben daha fazla dayanamadım ve Leyla neden böyle birşey yaptı dedim.Bana baktı ve sanki kücük bir tebessümle Leyla burda bizimle dedi.ben o an sandım yanı ölsede artık yüreğimizde yaşayacak anlamında söyledi diye düsündüm.Bana kısaca söyle anlattı:Selim`in bir kalp rahatsızlığı ortaya çıkıyor aylar önce ve bunu normal olarak en yakın arkadaşıyla paylaşıyor nerden bilsin ki Selim olacakları.Hastalığın ilerleyen evresinde Selim hastaneye yatıyor ve tedavi altına alınıyor ama bu süre zarfında Leyla en yakın dost sıfatı ile hergün hastanede bazen geceleride tabiiki Selim`in kız arkadaşı da orda.Dr Selim`ın en yakın zamanda kalp naklı olması gerektiğini söylüyor hayatı risk ortaya çıkınca Leyla önce 2 günde bir sonra 4 günde bir derken arayı iyice açıyor aradan 2 hafta geçmiş ve Leyla`nin intahar haberini almış.
Selim`in ifadesi söyleydi"haberi aldığımda kanım döndü sanki kaşkatı kalmışım sadece uyandırın beni bu kabustan " demis.Selim bana gögsünü tutarak "Leyla burda" dedi.Ben o an herşeyi anladım ve kanının donması ne demek mış onuda o an anladım adeta duyduklarımdan sonra kıpırdıyamaz öldüm.O anki yaşadığım duygu selini anlatmaya uygun kelime yok herşey karışmıştı.ışın en acı yanıda Selim`in Leyla`nin intahar nedenini hiç bilmemesi.Leyla Hayatıyla bir kumar oynadı ve bende kazandığını düsünerek gitti.Belki bunu biliyordu belki bilmiyordu ama her halükarda Selim önün sayesinde yaşadığını bunun için ona çok şey borçlu olduğunu söylüyor.Bu muamma böyle çe kaldı ben bunun nasıl bir tesadüf olduğunu yada nasıl veya ne şekilde olduğunu hiç anlamadım ama tek bildiğim Leyla yüreğini en çok vemek istediği kişiye emanet etti ve gitti.Selim şuan Evli 3 çocuğu var ve kızının adını da Leyla koydu.
Leyla aşkını saklamakla iyimi yaptı,yaptığı fedakarlık gereklimiydi yada doğrumuydu,bu kararı selim`i yasttı ama Leyla `ya ne gösterdi yada ne getirdi bunları sanırım herkez kendi mantığınca ve kalbinin sesine uyarak cevaplar.Leyla`nın yaptığını kaç seviyorum diyen yapabilir yada yapar? O hayatını boşa feda etmiş olabilirmi neticede Selim hiç öğrenmedi önün sevdasını.
NOT:Şiirlerimi okuyanlarınız "Hiç anlamadın ki" şiirimin de Leyla`ya itaf ettiğimi bilmenizi isterim.Sadece bir şekilde onu ve aşkını unutmak istemedim birde cesaretini.Mekanı cennet olsun Arkadaşımın.....Amin....
YORUMLAR
Sevgili Neriman,
insanların sevgilerini karşı tarafa hisseddirmeleri kendi kişiliklerine göre değişiklik gösterse dahi.benim düşünceme göre,intihar çok uzak bir duygu.sevdiğimi ifade edecek farklı yollarını bulurdum.LEYLA ya da saygı duyuyorum.yazınız çok hairkaydı,akıcı ve okurken heyecanlandım.sonunda Keşke...keşke... keşke...böyle olmasaydı.dedim.ama hayat hep bizim istediklerimizi karşımıza çıkarmıyor.Leyla nın kaderide buymuş.Yüreğinize sağlık.sevgilermle.