DERIN BIR ACI ...
Cok degerli can dostum, siir sevdalisi ve Edebiyat Defteri sairelerinden olan IZMIRDEGUNBATIMI rumuzlu ve Siir sitesi sahibi (Maviiklimler) Hava Koseoglu hanimefendinin, esinin aksam aniden vefat ettigini ogrendim biraz once... Buyuk uzuntuler icindeyim.. Allah kimsye ani ve genc olumler vermesin, cok aci...
Cok genc ve beyefendi bir arkadasimizdi... Izmir’de sohbetlerimiz olmustu... Anadolu yurekli bir beyefendi idi... Dun gulusmustuk... Izmir’deki Siir ve Edebiyat toplantisinda okudugumuz siirlerimizi can kulagi ile dinlemis ve buyuk bir heyacanla alkislamisti bizleri daha dun... Bugun yok artik aramizda...
Seven dostu olarak derin aci ve uzuntuler icindeyim... Allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun can dostumun . Can arkadasim, siir sevdalisi Hava Koseoglu’na, aile fertlerine. arkadaslarina ve siirsever dostlarimiza bas sagligi diler, merhuma fatihalar gonderirim...
Ruhu sad olsun yigidimizin...
Yurekler yanmaya gorsun... Acim buyuk!..
YORUMLAR
evet şuan şoktayım sevgili havva köseoğlu günbatimiyla mavi iklimlerde bizlerle olurdu günbatımının gerçekten günü güneşi battı , allah büyük sabır ve merhuma allahtan rahmet dilerim.sevgili havva arkadaşımızın acısını paylaşıyoruz çok büyük bir yıkım onun için. tüm köseoğlu
ailesine ve mavi iklimler dostlara arkadaşlara baş sağlığı dilerim.saygılarımla.........
Dün gece yarısı çok ani bir şekilde öğrendim.
İnsanın inanası gelmiyor. Hava Bacım acının büyüklüğünü hissetmemiz imkansız.
Fakat yürekten paylaştığımızı bilmeni istiyorum. Bize düşen budur.
Her zaman sevgimizlesin, dualarımızlasın..
Sana ailene sonsuz sabır versin Güzel Allahım…
İnan sabrını verecektir. .
Ergün Kardeşimize Rabbimden Rahmet diliyorum .
Böyle durumlarda insan yazacak konuşacak şey bulamıyor
ziyadesi ile üzgünüm fakat Hakkın takdiridir bu
ve Rabbim onun için en iyisini takdir kılmıştır muhakkak
bize düşen iradeye rızadır ve sabırdır
ve her ölümden alındığı gibi ders almaktır
hayat iki nefes arası madem
o nefesleri boşu boşuna harcamamalı,
Yaradılışın maksadını aşmamalı,
ve asıl sahibimizin kim olduğunu unutmamalıyız ..
İnna lillahi ve inneileyhi raciun;
her canlı ölümü tadacaktır.
RABBİM RAHMET ETSİN'
KargülüALMILA tarafından 7/13/2007 10:46:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili direniş,
evet maalesef derin acılar içindeyim haberi aldığım anda şok oldum elim ayağım buz kesildi..Daha dün aramızda olan güzel bir insanı güzel bir yüreği kaybettik..Acımız büyük.Sevgili hava köseoğluna ve ailesine başsağlığı diler acısını yüreğimle paylaşırken değerli eşlerinede Allahtan Rahmet diliyorum.Mekanı cennet olsun..Dualarımızla uğurlayalım..Ölüm ne zaman kapımızı çalacağı hiç belli değil..
Bahar