- 1031 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KISKANIYORUM...
artık içimden gelmiyor kendimden bahsetmek...merhaba bile demeden başladım söze,özür diliyorum.bu gece biraz dedikodu yapmak istiyorum.istiyorum demeyim de canım çekiyor diyelim.aslında sevmem biliyorsunuz kim kime ne demiş kim kimden ne istemiş,miş miş te miş miş...
şu yeryüzünde binbir çeşit insan var,mesela sık sık aşık olanlar,çok geveze olanlar ,sürekli uyuyanlar,hep ağlayanlar,hiç gülmeyenler,sürekli yiyenler falan filan işte...
bir de gündüzü bırakıp gece konuşanlar vardır...bu kişiler en çok bayanlardan oluşur.ne zaman yatılı bir misafirlik moduna girerler,ilk söyledikleri şey - sabaha kadar konuşuruz dimi...di ! ne var gündüzler torbaya mı girdi kardeşim.niye sabaha kadar konuşuyorsunuz ki...sabaha kadar uyusanızda kalkınca akşama kadar çene yapsanız ne olur yani...
ha bir de eklerler ilk söyledikleri cümlenin arkasından -sabaha kadar yeriz,ne güzel!
yeyin tabi,kilonuz zaten çıkmış seksene yüz olun da rahatlayın canııımmm.
gerçi yeyip yeyip te kilo da almayanlardandır bu gece çenesizleri...Allahım ne konuşursunuz sabaha kadar bilmem ki...kocaların,çocukların gözlerine bakarlar bir an önce uyutmak için tabi ki.rahat rahat dedikodu yapacaklar ya...ben bu tipleri gözlerinden tanırım.sabahları yani öğleden sonra beş gibi kalktıkları için benizleri sapsarı düzensiz uyudukları için gözlerinin altları ise mor mor olur.
hatta iki tanesi hala ayaktadır,adım gibi eminim.biri f. biri h. adında ki bu bayanlar inanmayacaksınız ama sahura kadar oturup sahurdan sonra uyumak için kaç gün önce plan yaptılar...
Allah bilir sahur yemeğini bile hazırlamayı unutmuşlardır bunlar lafa dalıp ta...
bu yazıyı okuyunca benim kıskandığımı sanacaklar biliyorum ama yanılmıyorlar tabi ki...
ben kıskanç bir kadın değilim ama,bu sefer kıskanıyorum kardeşim...
çünki bende o gece çenesizlerinden birisiyim .
itiraf ediyorum
hatta kıskançlıktan ağlıyorum şu resimdeki adam gibi,hüngür hüngür...
YORUMLAR
SEVGİLİ ASUDE,
Sahur sofrasında yazınızı okuyorum,biryandan kendi kendime gülmeye başladım.eşim yanımda bana tuhaf tuhaf bakıyor.siz bizi güldürdünüz Allahta sizin gülmelerinizi daim etsin.yazınız mükemmel olmuş.çok keyif aldım.yüreğinizin güzelliğini ,neşesini bizlerle paylaştınız , teşekkürler.sevgilerimle.