Başkalarının Ninnisiyle Yatıp Uyanamayanlar Uyanın,Utanın....!
Felaket başa gelmeden önce onu önleme tedbirleri düşünülmelidir...Geldikten sonra düşünmenin bir yararı olmaz.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Atatürk ne kadar doğru demiş değil mi?
Biz de yıllardır terörle mücadelede böyle bir felaketi başımıza gelmeden düşşünmek yerine,felaketin tam göbeğinde çözüm arıyoruz,çıkış yolu bulmaya çalışıyoruz.Herkes neden susuyor? Neden diller lal?
Hergün şehit haberi geliyor.Ekranlara bakarken nice canların yok olup gittiğini görmek doknuyor kanıma,dağlanıyor yüreğim....Kara haberleri dinlemekten gözümüzdeki yaşlar kurumaz oldu.Anaların babaların feryatları yürekleri dağlıyor.Şehit AHMET,şehit HASAN,şehit MEHMET.....Daha niceleri....Ama bir tek isim var ki,bu koskoca vatanın her bir anası,tek bir isim için ağlıyor.Kor kor yanıyor yürekler....
Şehit MEHMETÇİK........!
Elleri kırılsın,vicdansızlar,kansız soysuz sopsuz şerefsizler nasıl da kıydılar gencecik fidanlarımıza....Şehit anası haykırıyor:
-Ağlamayacağım,terörist hainleri sevindirmeyeceğim!
Vatan sağolsun...
"Şehitler ölmez vatan bölünmez" diyoruz hep bu kaçıncı ölmeyecek şehidimiz?Daha kaç gencimiz vatan bölünmesin diye ölecek?Yanlarında sevdikleri,anaları babaları ölüyor.Yuvalarından kına yakılarak uğurlanan davul zurnayla uğurlanan fidanlar,al bayrağa sarılı tabutla dönüyor neden?Niçin?
Vatan bölünmez,vatan satılıyor,vatan elden gidiyor duyun ey duymaz sağır Ankara?
Yeter artık dinsin bu acılar ,bu feryatlar ,bu gözyaşları....Neden sizin evlatlarınız yok oralarda?Neden hiçbirinizin yakını şehit olmuyor?Ama şu bir gerçek ki,hiçbir üst düzyde olanın ne evladı ne de yakını şehit yok....Şehit ailelerine bir bakın,zaten yarı ölü hepsi,yarı aç-tok,ev-bark perişan yine de garibim mertçe dimdik ayakta hainleri sevindirmemek için,gözyaşlarını içine akıtıp " Vatan Sağolsun" diyor.
Duyun ey duymazlar duyun utanın...!UYANIN ARTIK BİRİLERİNİN NİNNNİSİYLE YATTIĞINIZ UYKUDAN...!
Yok yok uyanmayın,uyuyun siz beyler...Yiyip için ne bulursanız rahatınıza bakın.Mal varlıklarınızı yarıştırın,...Haaa birde eksik taraflarınız varsa haber vermeyi de unutmayın!!!
Tamamlamaya çalışırız.Bizde ne de olsa babadan kalma tarla var onuda veririz yeter ki siz düşmeyin dara....Eşit olsun mallarınız diğerleriyle.Biri az biri çok olur mu hiç?Üst üste villalar yapın,katlarda olan yakınlarınızı taşıyın.Şehitlerin maaşlarını da verirler size yardım amaçlı bu gözü gönlü tok insanlar....Aman haaa hizmetçiniz aşçınız eksik olmasın !!! Yeter ki siz diğer tarafın varlığı çok diye başınızı öne eğmeyin.üzülürüz sonra olmaz...
Siz ses çıkarmayın,susun aman ha size bir hal olmasın...Çürük raporları da dizin evinizin bir köşesine çerçeveletin dursun bi kenarda bakarsınız lazım olur...Şimdi de diyorum ki:
Bu mu Türk’lüğün aslı,şanı, ünü?İnancımız bumudur?Atalarımız böyle mi mücadele ettiler?Bu mu bizim mücadelemiz?Bir avuç çapulcuya yenik mi düşecek bu ecdadı şanlı millet?
Ey başkalarının ninnisiyle yattığı uykludan uyanamayanlar!..
Gidinnnnn....Geldiğiniz gibi gidin yeterrr artık.Yeter kalan yerleri satmadan.bu vatan evladı civanlarımızı yok etmeden.gidin Allah aşkına gidin...! ana karnındaki şehidin yavrusu doğacak,babasını soracak ,arayacak.Sizden de hesap sorar,soracak inşallah-u Teala’ nın nezdinde....!
Bana açıklayın,mantığıma yatırın,almayan aklıma aldırın....Bu kadar mı bittik biz?Biz birlik olsak kim durabilir karşımızda?Biz çözemezmiydik bu terör belasını?Neden yıllarca bir çıkmaza sürüklendi? Neden yüzlerce şehit verdik nedennn?
Yanıt var mı bu sorlarıma?Birşeyler apmak istedikçe gelen giden hükümetlerin politikalarına yem olup yokmu oldu yapmak istediklerimiz? Hevesimiz mi kaçtı?Güvenimiz mi kalmadı kendimize?Kim yıkadı beyinleri?>>>>>>>>>>>Aramızdaki hainler elbette.....
Bunca ölen vatan evladını.bunca sönen ocakları görmezden gelen,içinde acısını yaşamayan,yüreklerimize ayrılık tohumları eken,bizi bize kırdırmak isteyen zavallı, aciz,birilerinin kuklası,maşası olmuş insanlar lafım size duyun bu haykırışı:
ALLAH-U EKBER...!
Sevinin Mehmedim başlar yüksekte..!
Ölsek te sevinin eve dönsek te...
Sanma bu tekerrer kalır tümsekte..!
Yarın elbet bizimdir.elbet bizimdir.!
Gün doğmuş gün batmış ebed bizimdiir......
GÜLTEN TELLİOĞLU- ZONGULDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.