- 754 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KISA PANTOLONLARIM...
Ne güzeldi o günler...Vefa,Fatih,Taşlıtarla arasında geçen çocukluk günlerim..Babamın satınaldığı Beyazıt ,Rami,Taşlıtarla ,Pazariçi arasında çalışan Reneault marka minibüs..Halit Paşa Caddesinden Taşlıtarla merkeze doğru çıkarken içindeki yolcuların çokluğundan burnu yukarı doğru heybetli bir şekilde kalkan o müthiş araç ..Birkaç ay sonra zarar ettiği için satılan lastik tekerli düşler makinası...
Rami Tantavi İlkokulu,Havuzbaşı İLKOKULU,Eminönü Mimarsinan İlkokulu nda geçen ilk EĞİTİM maceram..Hatırladığım Haydar İLTER hoca , Suna ve Süten hoca hanımlar..
Milliyet Gazetesinin İLKOKULLAR ARASI BİLGİ YARIŞMASINA KATILMAM...ANKARADA yatılı öğrencilik yıllarım...Gazenfer Bilgenin Magirusları...İple çekilen bayram ve karne tatilleri....
Süleymaniyeden Mimar SİNAN İlkokuluna doğru yürürken sağlı sollu eski ve tarih kokan evler..İstanbul Üniversitesinin dev bahçe duvarları...Ruh dünyamda erişilmez gizler ülkesi..Beyazıt Meydanı, Kitapların cirit attığı Sahaflar..Modern alışveriş merkezlerinin yüzyıllar önce yaşamış büyükbabası Kapalıçarşı...Pazar günleri açılan mis gibi eski kokan tezgahlar...Annemin’ elimi bırakmadan yürü’ikazları...Hiç hoşlanmadan giydiğim kısa pantolonlarım..
Rahmetli annemin pazar günleri teyzemleride alarak belediye otobüsü ile yaptığımız Emirgan yolculukları..Sadece içindeki sonsuz çiçek sevgisini tatmin, bana ve kardeşime yeşili sevdirmek için yapılan turlar...Hep kısa pantolonlu,hep benim ekşiyen yüzümle yaptığımız yürüyüşler..Ne kadar özlüyorum bilseniz..Çok istiyorum ama giyemiyorum kısa pantolonlarımı...
YORUMLAR
ÇOCUKLUĞA ÖZLEM ADINDA BİR ŞİİRİM VAR, YAZINIZ O NA BENZEMİŞ. SİZDE BU YAZIYI ŞİİRSEL HALE GETİREBİLİRSİNİZ. YAZI OLARAK DEVAM EDECEKSENİZ KESİT , KESİT YAZARSANIZ DAHA İYİ OLACAĞI KANAATİNDEYİM. YAZINIZDA İŞLENMESİ GEREKEN BİR YIĞIN ANINIZ VAR . HEPSİNİN ÖZETİNİ ÇIKARMIŞSINIZ , BU YAZIDA...BU YAZIDAN YOLA ÇIKARAK DETAYA GİREBİLİRSİNİZ....BAŞARILAR DİLİYORUM.