Veresiye yaşamlar
Doğum sancılarının sıklaştığı anlarda kara kara düşüncelere dalıverdi insanlık gebe kaldığından beri bu zulme, ondan peydahladığı nice günahları düşükle atlatabilmişti ama ;artık nefs öyle bir haddeye geldiki illaki bu doğum gerçeklecekti.....
Evet insanlığın ilk yaradılışından itibaren şeytan ve nefs ne kadar da inanç ve imana taarruzda bulunsada Rahman olan Allah (c.c.) sonsuz rahmetini kutsal mesaj ve resulleri aracılığı ile bu amansız ortaklara karşı işittik itaat ettik diyenlerin üzerine yağdırmıştır.
Gün olmasınki insan hayatına müdahaleler geri kalsın
İşte gün olur bir çöp kovası ardında katledilir filistinde insanlık
Gün olur ebu Garibde garib bir şekilde demokrasi tecavüzleri sergilenir iğrençcesine hatta alçakcasına sözün bittiği hayvandan daha aşağı bir üslübla demokrasi yerleştirilir veresiye hayatlara peşin peşin canlar alınarak
Yada gün gelir gelen güne gözlerini açamaz lübnanda çocuklar babasının veresiye ile aldığı bisiklete binemeden üzerine peşpeşe inen bombalar ile bir daha işte o gün denen gün yüzüne gülyüzü ile gülemeyecektir artık....
Veresiye hayattır yaşadığımız biz dertleri peşin peşin almışız zaten
Veresiye hayattır bize sunulan sonucunda vade farklarını peşin peşin kabul edişlerimiz
Ve gel ey esfeli-safilin düşünce nereden gelirsen gel Vadedilen gün yakındır
Veresiye yaşadığımız hayata peşin peşin Allah (c.c.) için can vermeyi Rabbim nasib eylesin
Dua ile..,
Hattab (Y.K.)
YORUMLAR
"Önce ellerinde İncil, sonra tüfekle geldiler,
Evleri ekinleri, bizim olan topraklara"
Tarih boyunca yaşanan acıları unutmadı Müslümanlar. Filistinli Heda' yı, İslam Tahrir Şibli' yi, Muhammed' i, Semura Yasin'i, sonra onlara özgürlük gelsin diye canından olan Rachel Corrie' yi, Bosnalı çocukları, Çeçen Muvahhidleri, Iraklı yetimleri...Saymakla bitecek gibi değil. Ancak insana insan olduğu için değer verdiğini iddia eden insanlık zulmün hizmetlerini satın alıp onları destekledikçe, bu acılar daha da büyüyecek. Aldığımız mal ve hizmeti kimin sağladığına dikkat etmedikçe, kendi ellerimizle, kendi paramızla büyüttüğümüz zulüm, bebeklere kan olarak geri dönecek. Kafi değil mi artık ey insanlık bu zulüm? Ölmezsin ya içmesen o sigarayı, almasan o parfümü...
"Veresiye yaşadığımız hayata peşin peşin Allah (c.c.) için can vermeyi Rabbim nasib eylesin" Kendi nefsim adına yıllardır istediğim şehadet şerbetini içmek, dilerim bir gün hayırlısıyla nasip olur. Muhteşem yazınız için kutlarım.