- 1304 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
GİTME SEVDİĞİM...GİTME
Yine ayrılık vakti geldi sevdiğim. Ben, sensizliğe bir türlü alışamıyorum. Sen, benim her an yanımda olsan ya. Bazen , isyanımı özgürlük heykelinin üzerine çıkıp, oradan bütün dünyaya duyurmak istiyorum.
Seninle varım. Seninle tamım. Sensizlikte ise sadece bir hayaletim. Oysa ki seninle olduğum zamanlarda saatler saniye, aylar, gün haline geliyor. Seninle yaşadığım her an ve saniye benim için o kadar değerli ki.
Gözlerimin nasıl ışıl ışıl ettiğini görmüyor musun sevdiğim. Sana bakarken, o gözlerin içi cennet köşesi haline geliyor. Kalbim, bir kuşun kafesteki çırpınışları gibi kıpır kıpır atıyor.Yanında,elim ayağım titriyor, aklım başımdan gidiyor. Aşk buymuş demek. Hiç başıma gelmemişti. Seninle, o güzel duyguyu tattım sevdiğim. Teşekkür ediyorum sana. Bu duyguyu tattırdığın için.
Ayrılık vakti geldiğinde, kalbimi hüzün bulutları kaplıyor. Her an yağıverecekmiş gibi doluyor gözlerim.
Hep yanımda kalsan... Hep benimle olsan.... Gözlerin, gözlerimin içinden hiç ayrılmasa.....
Olmaz mı sevdiğim. Olmaz mı ha söyle....
Hiç gitmesen. Her saniye, her an ve ömür boyu,hep yanımda kalsan sevdiğim.....
Olmaz mı ?
YORUMLAR
sevdiklerimiz hep yanı başımızda olsun isteriz hep biizmle bir aynı nefesi alsın aynı duyguyu paylaşsın isteriz ama olmuyor işte
aslında gitmeler olmasa nasıl aynlayacağız hasreti yinede ben her daim yanında olsun isterim sevdiğim ve sevdikelrim
tebrik ederim sende gitme benim dünyamdan emi
seviyorum ben seni ve yüreğini
tebrikler canım benim
Demek ki ,aşk, buymuş kardeş...
Sevda,aşk adına dile getirilmiş ne güzel sözlerdi...
Allah,insanları aşk'lardan yoksun bırakmasın...
"Seninle varım. Seninle tamım. Sensizlikte ise sadece bir hayaletim. Oysa ki seninle olduğum zamanlarda saatler saniye, aylar, gün haline geliyor. Seninle yaşadığım her an ve saniye benim için o kadar değerli ki. "
Şiir gibiydi..
selamlar...